Capital ve Hengdian Studios, sayısız hevesli oyuncu için kutsal toprak olarak kabul edildi. Gösteri dünyasında birçok insanın hayallerini gerçekleştirmesini sağladı.
Minivan, kalabalığın arasından Hengdian Stüdyolarına doğru ilerliyordu.
Yol boyunca, minibüse yol açmak için kalabalığı dağıtan insanlar vardı.
Burada, farklı şöhrete sahip ünlüler her zaman gelir ve gider. Minivanın gelişi kalabalıktan pek ilgi görmedi.
“Hehe, herkes Prenses Xiao1’e hoşgeldin diyelim!”
Yönetmen Li uzun zamandır stüdyoda bekliyordu. Mürettebat üyeleri Xiao Feifei’yi karşılarken saygılarını göstererek sıraya girdi.
Bu, A listesindeki bir süperstarın durumuydu.
Bayan Lin, Ye Lingchen’e “Ne düşünüyorsunuz? Pek çok güzel bayan değil mi? Dikkatiniz dağılmasın” dedi.
Ondan sonra Ye Lingchen için kimin kim olduğunu nazikçe belirtti, “Güneydekiler Capital Film Akademisi’nden kızlar, kuzeydekiler Jinling Film Akademisi’nden. Doğu ve Batı’da olanlar da çeşitli medya kolejlerinden.”
Xiao Feifei eğlenceye katılmak için etiketlendi. Göğsünü yumruklayarak, “Eğer onlardan hoşlanırsan, bana haber ver. Seni eşleştireceğim!” Dedi.
Ye Lingchen sadece yanıt olarak başını salladı.
Kredi, ödenmesi gereken yerde verilmelidir. Hengdian Studios, ekrandaki güzelliklerin doğum yeri olarak ismine kadar yaşadı. Yol boyunca dizilmiş sayısız güzellik vardı.
Halk arasında alışılmadık bir manzara olan bu güzel kadınlar, her yerde bulunabilirdi. Asil, sevimli, gururlu, saf ve her biri kendi benzersizliğine sahip diğer çeşitlerin sonsuz bir seçimi.
“Kardeş Ye.”
Tam o sırada Yönetmen Li yanına geldi ve telefonunu çıkardı. “Brother Ye, gerçekten bir süperstar olma potansiyeline sahipsin. Sadece basit bir video ve bu bir hit.”
Xiao Feifei de geldi.
Videonun içeriği dün gece porselen tamponla yaşanan olay hakkındaydı. Yaşlı adam yerde yattığı andan itibaren Ye Lingchen telefonunu alıp koştu. Sadece bir dakikalık kısa bir videoydu, ancak büyük bir kargaşaya neden oldu ve bir gecede viral oldu.
TikTok’taki beğeni sayısı şimdiden bir milyonu aşmıştı. Bu olay aynı zamanda Weibo’nun trend konularından biri haline geldi.
[Porselen tampon katilini keşfetti, Bay Hırsız!]
[Bu kardeş inanılmaz. Annemin tekrar porselen tamponlarla karşılaşmam için endişelenmesine gerek kalmayacak.]
[Kısa tutacağım. Bu bir profesyoneldir.]
[Mr. Yeraltı dünyasının soyguncusu. Süslü sözler olmadan acımasız.]
…
Sayısız yorum hep birlikte övgülerdi. Dahası, birçok insan Ye Lingchen’i Bay Soyguncu olarak adlandırmaya başlamıştı.
Son zamanlarda porselen çarpma olayları kontrolden çıkarak toplumun kanseri olma noktasına geliyor. Ye Lingchen’in videosunun ortaya çıkması, tüm topluluğun şiddetli tepkisine yol açtı. Doğrudan porselen çarpma dünyasına kritik bir darbe indirdi ve sayısız insanın neşeli desteğini göstermesine yol açtı.
“Merhaba, milyonlarca hayranı olan büyük Bay Soyguncu. Bir imzanızı alabilir miyim?” Xiao Feifei, Ye Lingchen’e gülümsedi.
“Ulu Prenses Xiao1, lütfen benimle daha fazla dalga geçme.” Ye Lingchen başını sallarken acı bir şekilde gülümsedi. Dün yüzünü gizli tuttuğu için kimse onu tanımadığı için şanslıydı. Aksi takdirde sıkıntılı olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science-FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...