Bölüm 30: Evcil Kurt Yavruları

276 25 0
                                    

Bu kurt kesinlikle safkan bir vahşi kurttu. Son derece agresifti!

Ye Lingchen yüreğinde bir rahatlama ile doluydu.

Neyse ki önceden bir rüzgar çanı yerleştirdi. Bunun için değilse, bu kurt onlara fark edilmeden saldırmış olabilir. Bu durumda kesinlikle kayıplar olacaktır.

Ye Lingchen ciddiyetle, "Siz geri çekilin," dedi.

Bununla birlikte kurda yaklaştı.

"Oraya gitme!" Xiao Feifei korkudan soldu ve Ye Lingchen'in kıyafetlerini sıkıca kaptı.

"Sakin ol, iyi olacağım." Ye Lingchen döndü ve Xiao Feifei'nin elini nazikçe vururken gülümsedi.

Ye Lingchen dışında herkes tahta gibi sertti, bir inç hareket etmekten korkuyordu.

O bir kurttu ve bunda vahşi bir kurdu. Onlara korku aşılamak için sadece vücut tek başına yeterliydi.

"Grr ..."

Ye Lingchen'in yaklaştığını gören kurt, vücudunu indirdi ve hafif bir hırıltı çıkardı.

Yönetmen Li, şokun etkisinden biraz kurtulmuş bir şekilde ilham aldı. Fısıldadı, "Çabuk, çabuk, kameraları hazırla, bu çekimi yapmalıyız!"

Zhao Han çoktan şokun verdiği gözyaşlarıyla doluydu. Bunu duyunca kendini temizlemeye vakti olmadı. Kamera merceğinin yönünü Ye Lingchen'in kurtla yüzleştiği noktayı gösterecek şekilde gizlice ayarladı.

Kardeşim, bu bölge benim gözetimim altında. Bana biraz yüz ver ve git. " Ye Lingchen kurdu nezaketle bastırmaya çalıştı.

KÜKREME!

Bu açıkça faydasızdı. Kurt kükredi, sonra Ye Lingchen'e doğru sıçradı.

Kurtun saldırısı, yaşamı boyunca sayısız avda modernleştirildi, hızlı ve şiddetli.

Ye Lingchen, öğrendiği tüm hareketlerin etkisiz olduğunu anladı.

Yerde yuvarlanarak saldırıdan kıl payı kurtuldu.

"Kurtun saldırmak için inisiyatif almasına izin veremem!"

Bu düşünce Ye Lingchen'in zihninde parladı.

Bir kip-up ile vücudunu düzeltti. Daha sonra geri çekilmek yerine doğruca kurda doğru koştu.

Earthshaker!

Ye Lingchen iki yumruğunu aynı anda fırlatarak geri çekilmeye cesaret edemedi.

Bang!

Kurt acı içinde sızlandı, gözlerinde yırtıcı bir öldürme niyeti belirdi. Sonra döndü ve Ye Lingchen'e ısırdı.

Iron Mountain Smash!

Ye Lingchen de hücumdaydı. Kurtun bacaklarından birini tutarak arkasını döndü ve sırtına çarparak kurtun kafasını yoldan çekti.

Bunun ardından dirseğini kaldırdı ve kuvvetli bir şekilde kurdun boynuna vurdu.

Önceki değişim bir anda oldu, ancak Ye Lingchen çoktan terlemişti.

Vahşi bir canavarla yüzleşmenin baskısı, bir insana kıyasla çok daha şiddetli.

Daha önceki saldırı normal bir insanı vurursa, rakip bundan sonra ayakta duramaz. Ancak bu kurt hala enerjiyle doluydu!

Bir silah bulması gerekiyordu.

Ye Lingchen'in gözleri etrafta dolanarak arıyordu. Vücudu gerilmişti, tüm hücreleri son derece uyanıklık noktasına kadar heyecanlanmıştı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin