“Lil*' Ye, buraya!” Lil'Gen bağırdı. Kalabalığın içinde öne çıkan 1.9 metreden fazla yüksekliği."Vay be Lil' Ye, bu üniformanın içinde oldukça gösterişli görünüyorsun!" Xiang ona güldü, sonra Patates'i işaret etti, "Patates'e bir bak. Üniforma onu filmlerdeki bir köstebek gibi göstermiyor mu?”
Patates uzun değildi ve biraz tombuldu. Xiang tarafından böyle tanımlandığında, gözle görülür benzerlikler vardı ve bu, kalabalığın biraz gülmesine neden oldu.
Dördü bir arada kaldılar, ara sıra bazı sınıf arkadaşlarını selamladılar. Ancak, erkekler şüphesiz sürekli olarak kızlara bakıyorlardı.
"Sınıfımızdaki kızların kalitesi oldukça iyi," diye mırıldandı Xiang usulca, "Uzun saçlı olanın öldürücü bir vücudu var."
"Kısa saçlı kızlardan hoşlanıyorum. Daha tarafsız,” diye ekledi Patates.
"Hehe, çocukça!" Lil' Gen, “Hepsini seviyorum” diye karşılık verdi.
Dokunun dokunun dokunun!
08:00 keskin.
Temiz ayak sesleri duyulabiliyordu ve tüm alanı sessizliğe boğuyordu.
Sesin kaynağını ararken, adım adım ilerleyen iki sıra eğitmen gördüler.
“Onlar burada, eğitmenler burada!”
Mırıldanan seslerin içinde, bir gerginlik belirtisi duyulabiliyordu.
Eğitmenler sahaya girdikçe dışarıya doğru yayıldılar ve önderlik edecekleri sınıfların her birine doğru gittiler.
Ye Lingchen altıncı sınıftaydı. Sınıf hocasının uzun bir yapısı yoktu. Tamamen üniformalıydı, biraz daha koyu ten tonuyla elitist bir his veriyordu.
Ancak, özellikleri korkutucuydu.
"Ben Sun Chao'yum. Önümüzdeki yarım ay boyunca dövüş eğitimi eğitmeniniz olacağım. Herkes dikkat etsin!” Sun Chao aniden kükredi, sesi güçle gürleyerek omurgalarından aşağı bir ürperti gönderdi.
"Dikkat çekmeyi bilmiyor musun? Sana öğretmeme ihtiyacın var mı? Sırtınızı düzeltin!” Sun Chao devam etti.
Sınıf oluşumları arasında yürüdü, onları tek tek değerlendirdi, duruşlarını düzeltti.
Ye Lingchen dik durdu ve aynı zamanda bu eğitmeni de değerlendirdi. Kaşları farkında olmadan sımsıkı çatılmıştı.
Bu eğitmen kızlara her baktığında bakışlarının tuhaf bir his uyandırdığını hissetti.
“Görünüşe göre siz nasıl dikkat çekeceğinizi bilmiyorsunuz. Hayatınızın yirmi yılını boşa mı harcadınız?” Sun Chao alay etti.
Bir an sonra kızlardan birinin önünde durdu, "Her tarafı topal, kahvaltı etmedin mi?"
Bunu söyleyerek kızı kollarından tuttu, sonra kollarını ona doladı, “Başını kaldır, karnını em ve dik dur!”
"Doğru, fena değil. Şimdi o pozisyonda kal.” Sun Chao bir süre kollarını onun etrafında tuttu, sonra nihayet gitmesine izin vermeden önce ellerini vücudunda kaydırdı.
"S*ktir! Orospu çocuğu! Sapık!"
Xiang nefesinin altından mırıldandı. Sınıfın geri kalanı, özellikle kızlar, çirkin ifadeler sergiledi. Birçoğu korkudan küle döndü.
"Ne mırıldanıyorsunuz çocuklar? Bir saat hareketsiz durun!” Sun Chao soğuk bir şekilde homurdandı.
Herkes öfkesini dile getirmeye cesaret edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ciencia FicciónBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...