Bölüm 67 : On Fire*

193 17 1
                                    

CEO Wang, bu istatistikler ekip tarafından üç kez yeniden hesaplandı. Kesinlikle doğru," diye açıkladı Küçük Zhang.

Wang Yuan'ın sessiz kaldığını gören Küçük Zhang, "Yayın süresince, alınan toplam ödül toplam 63.252,30 RMB'ye ulaştı."

Nefes!

Ofiste, kalabalığı bir soluklanma dalgası sardı.

Bazı ev sahiplerinin 60.000 RMB civarında alması nadir değildi. Ancak, Y-God yeni bir ev sahibiydi!

Diğer sunucular, esas olarak yıllar içinde zengin hayranları takip etmeleri ve onlarla iyi bir ilişki sürdürmeleri nedeniyle büyük miktarda ödül alabildiler.

Y-God'un neredeyse hiç hayran kitlesi olmadan bu kadar çok ödül alması sadece onun para kazanma yeteneğinin kıyaslanamaz olduğu anlamına gelebilirdi!

"Başka bir şey?" CEO Wang, yan tarafta kıkırdayan Song Qian'a bakarken yüzü kıpkırmızı bir şekilde sormak zorunda kaldı.

"Sıradaki..." Küçük Zhang, içeriği onu da şok ederken bir ağız dolusu tükürük yuttu. Dikkatlice, "Y-God çevrimdışı olduktan sonra akış içeriğinin tekrar oynatılması 120.000 görüntülemeye ulaştı!" dedi.

"Ne dedin?" Wang Yuan'ın gözleri fal taşı gibi açıldı ve ayağa kalkarken inanamayarak bağırdı.

"Y-God yayınını sonlandırdıktan hemen sonra, dün yayın içeriği 120.000 tekrar oynatıldı..."

"S... s*ktir!"

Wang Yuan bile kalabalığı sersemleten kaba sözler söylemekten kendini alamadı.

Geri kalanlar ağızlarında bir kuruluk hissettiler, derin nefes aldılar.

Bu ne anlama geliyordu?

Bu insanlar kesinlikle Y-God'un bir sonraki canlı yayınını izleyecekti. Ayrıca, etkili hayranlar olarak kabul edilebilirler!

Tek bir tavsiye ile Y-God'un en az 120.000 hayran kazanması yeterliydi. Bu sadece... herkesin dünya görüşüne meydan okudu.

"Bu çılgınlık," Zhou Min kalbinin titrediğini hissederek derin bir nefes aldı.

Wang Yuan kendini sakinleştirdi, yüzündeki öfke kayboldu. Onun yerine saf bir mutluluk gülümsemesi vardı.

"Hahaha, bu doğru! Buraya gelmemin nedeni özellikle Yönetmen Song'u övmekti! Bu Y-Tanrı oldukça yetenekli. Yönetmen Song kesinlikle yetenek konusunda iyi bir göze sahip, böyle bir yeteneği ve harika bir ürünü platformumuza getiriyor. Harika! Onu alkışlayalım!”

"Alkış alkış alkış…"

"CEO Wang, az önce bana iki gün ara vermemi söyledin."

"Yaptım mı?" Wang Yuan kafası karışmış bir bakış attı, sonra başını salladı, "Kesinlikle hayır! Yanlış duymuş olmalısın! Hala ilgilenmem gereken bazı konular var. Artık gitsem iyi olur. İyi çalışmaya devam edin! Bu Y-Tanrı'ya iyi davranmayı unutma!"

Diğer tarafta, Küçük Ming nihayet Y-God'un önceki günkü akışını bitirmişti.

“Mezar Hırsızının Günlükleri harika! Yarının yakında gelmesini nasıl umuyorum! Ah, sabırsızlanıyorum!”

Y-God's Grave Robber's Chronicles'ı dinleme düşüncesi bile Little Ming'in kanının tutkuyla kaynadığını hissetmesine neden oldu. İçini tarif edilemez bir heyecanla doldurdu.

Mutluluk nedir?

Bu mutluluk!

"Numara! Bu mutluluğun tadını tek başıma çıkarmamalıyım! Böyle harika işler başkalarıyla paylaşılmalı!”

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin