Herkes kendi cehaletinin ve pervasızlığının sonuçlarına katlanmak zorunda. Bedelini ödemekle kalmayacak aynı zamanda sınıf arkadaşlarını da beraberinde sürükleyeceksin!"
Sun Wei soğuk bir tavırla baskıcı bir tavırla ders verdi, "Onları iyi eğiteceğim ve onlara... unutulmaz bir deneyim yaşatacağım!""Saçmalamayı çok seviyorsun!" Ye Lingchen sakince Sun Wei'ye bakarken yanıtladı.
"Ölmek için sabırsızlandığına göre, sana bu dileği vereceğim." Sun Wei alay etti. 'Bu ana kadar hala borsada üstünlüğü ele geçirmek istiyorsunuz!' kendi kendine düşündü.
Cümlesini bitirerek, bacaklarını kaldırarak havaya sıçradı. Yukarıdan doğrudan Ye Lingchen'in çenesine nişan aldı.
Havada uçan bu tekme o kadar hızlıydı ki, hava hızla yükselen rüzgarın sesiyle çatırdadı.
Kalabalık sadece bir gölgenin geçtiğini ve ardından kulaklarında çınlama sesleri geldiğini görebiliyordu.
Çok hızlı ve çok güçlü!
Ortalama bir insanın ağız dolusu dişleri kırılırdı. Sarsıntı hasarı daha şanslı sonuç olarak kabul edilir.
Bir sonraki anda Ye Lingchen de hareket etti!
Hareketleri Sun Wei'ye benziyordu, bacağını kaldırdı!
Ancak, en son harekete geçen, ilk ulaşan!
Patlama!
Her iki bacak da çarpıştı ve korkunç bir kemik kırılma sesi çınladı ve kalabalığın tüylerinin diken diken olmasına neden oldu.
Sun Wei inledi, bacağını hemen büktü ve yere diz çöktü!
Kalbi yarışıyordu. Bacak kemikleri kırıldı, tüm bacağı sakatlandı!
Bütün alan bir ölüm sessizliğine gömüldü!
'Bu bu…'
Birçok insan kekeledi, ancak kelimeleri bulamadı.
Sun Chao'nun gözleri neredeyse yuvalarından fırlayacaktı. Ağzı açık, kapanamıyor.
Kardeşi dizlerinin üstüne çöktü!
İnanılmaz, inanılmaz!
Sadece bir saniye önce, sanki her şey onun kontrolü altındaymış gibi, hâlâ kendine güvenen bir hava veriyordu. Sonraki saniye dizlerinin üzerine çöküyor, ayakta bile duramıyor.
Keskin kontrast herkesi şok etti, gözleri fal taşı gibi açıldı ve zihinlerini boş bıraktı.
"Hayır! Hayır! İmkansız!" Sun Chao yüksek sesle havladı. Zihninde, kardeşi Tanrı benzeri bir varlıktı. Ne olursa olsun, kardeşi kolaylıkla hallederdi. İş savaşa geldiğinde yenilmezdi!
Sun Chao'nun gözleri kan çanağıydı. Tüm kişiliği akıl sağlığının sınırında. O anda gerçekliği kavrayışı paramparça oldu, inançları yerle bir oldu!
Bu tür bir darbe neredeyse kalp atışlarını durdurdu, kalbi neredeyse patlayacaktı.
Onun Tanrısı nasıl kaybederdi? Ve bir üniversite öğrencisi tarafından tek bir vuruşta alınan her şeyden!
He Yuan çoktan ana sahneden gizlice inmişti. Yüzü kül rengindeydi, Ye Lingchen'e bakarken gözleri korkuyla doluydu.
'Bu nasıl öğrenci? Bu insansı formda bir canavar!"
Sun Wei bakışlarını Ye Lingchen'e kilitledi, gözleri kırmızıya döndü, öldürme niyetini gizlemeye zahmet etmedi.
Korkunç bir tonda konuştu, "S*rtük, beni şimdi tetikledin. İnan bana, korkunç bir ölümle öleceksin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...