Bölüm 31: Sulugöz

278 24 1
                                    

İnsanlar tarafından ıssız olan Shennongjia çok fazla belirsizliğe sahipti ve tahmin edilemez bir yerdi.

Daha önceki şok herkesi travmatize etmişti. Burada uzun süre kalmaya cesaret edemediler. Grup hızla toplandı ve Başkent'e dönmeye başladı.

"Ye Lingchen, hadi onlara bir isim verelim."

Yolculuk sırasında Xiao Feifei'nin gözleri iki kurt yavrusuna yapıştırılarak “Biri yeşil, diğeri gri. Neden onlara Lil 'Green ve Lil' Grey ismini vermiyoruz? Akılda kalıcı ve hatırlaması kolay. "

"Tabii," diye yanıtladı Ye Lingchen başını sallayarak.

“Ye Lingchen, dikkatli olmalısın. Kurtlar ve köpekler aynı değil, ”diye hatırlattı Bayan Lin,“ Bay Dong Guo ve Kurt 1'in hikayesini hala hatırlıyor musunuz ? ”

"Evet, evcil hayvan olarak kurtlara sahip olmak oldukça tehlikeli görünüyor ve neredeyse evcilleştirilemezler." Xiao Feifei de endişelenmeye başladı. "Yoksa ... onları doğaya döndürmek mi?"

Ye Lingchen güldü, "Rahatla, geri döndüğümde hayvanlarla ilgili bazı bilgileri tazeleyeceğim. İyi olacak."

Genius Sistemi ile Ye Lingchen aslanları bile evcilleştirebileceğine inanıyordu.

O anda Yönetmen Li baktı.

"Kardeş Ye, seninle konuşmam gereken bir şey var."

"Yönetmen, lütfen devam edin."

"Daha önce kurtla dövüştüğünüzün video görüntülerini çektik. İnternette paylaşmayı planlıyorum, ”diye bir an tereddüt etti ve ekledi,“ Brother Ye'nin hiçbir bilgisinin sızdırılmamasını sağlayacağız. ”

"Önce videoya bakabilir miyim?"

"Elbette!"

Videoda, Ye Lingchen hala kötü adam gibi giyinmiş, deri giysiler giymiş, siyah peleriniyle örtülmüş ve maskelenmişti. Profesyonel video ekipmanı sayesinde kayıt çok netti. Ye Lingchen ve kurt arasındaki savaşın her ayrıntısı tamamen ele geçirildi.

Sadece izleyerek izleyicileri gergin hissettirirdi.

Kardeş Ye, ne düşünüyorsun?

Yönetmen Li endişeyle Ye Lingchen'e baktı. Bu video yüklenecek olsaydı, tüm interneti çılgına çevirirdi.

Bu, silahsız bir kişi ile bir kurt arasındaki kavgaydı! İnternetin tamamındaki tek kişi onlar olacaktı.

Doğrudan ilişkilendirmeden, Heroine Efsanesi de bundan dolayı ün kazanacaktı.

"Elbette." Ye Lingchen videonun tamamını izledi, dizinin kötü adamı gibi giyindiğini gördü. Birinin onu tanımlaması endişesi yoktu.

Ye Lingchen'in onayıyla, Yönetmen Li'nin yüzü bir gülümsemeyle doluydu, "Kardeş Ye, eğlence sektörüne girmekle gerçekten ilgilenmiyor musun?"

Bu gelişmenin ardından Ye Lingchen kimliğini açıklasaydı, kesinlikle sayısız takipçi kazanacaktı. O zamana kadar, sadece bir dalgayla, katlanarak değerini artıran bir kung fu süperstarı olarak yükselecekti!

Ye Lingchen başını salladı.

Başkent'te bir gece dinlendikten sonra ertesi gün sette çekime devam ettiler.

Üç gün sonra, Ye Lingchen'ı içeren TV dizisindeki tüm sahnelerin çekimleri yapıldı.

Yeni dönemin başlamasına sadece iki gün kaldı. Ye Lingchen kayıt için okula gitmeye hazırlandı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin