Bölüm 7: Bu Bir Hataydı

493 44 1
                                    

Ye Lingchen bir kez daha canlı yayın kanalına döndüğünde hemen şaşkına döndü.

Önceki oyun henüz bitmemişti. Daha da önemlisi, rakip takım çoktan kendi takımının sığınağına doğru yol almıştı. Leng Leng dişlerini sıktı ve hâlâ onlara karşı sert bir direniş sergiliyordu.

Sonunda, Kadim çöktükten sonra kaybetmişti.

Canlı yayın kanalına bir göz attı ve kanalın öfkeyle dolu olduğunu keşfetti.

[Siktir git, Y-Tanrım. Sen bir domuzsun. Dışarı çık, lanet olası!]

[Kaçın, Afk-er!]

[Şok oldum! Bazı yayıncılar oyun içinden çıkıp binlerce hayran kazanabilir. Bu epik…]

[Tanrıçamı ağlattın, sen bir domuzsun!]

Ye Lingchen şaşkındı. Akan mikrofonu endişeyle eline aldı. "Öksürük öksürük. Herkese merhaba. Daha önce bir şeye yakalandığım için üzgünüm. "

[Siktir git! Geri dönmeye nasıl cüret edersin, Afker. Kardeşler, hadi onu dövelim!]

[Heh heh. Böyle bir karakter. Zaten aboneliğimi iptal ettim!]

[Çabuk, ona yumurta at ve döv onu!]

Canlı yayın kanalındaki kargaşa Ye Lingchen'in ortaya çıkmasıyla daha da yükseldi. Öfke sesleri daha da vahşileşti.

Sesli sohbet odasında Leng Leng henüz çevrimdışı olmamıştı. Sadece Ye Lingchen'in ona bir açıklama yapmasını bekliyormuş gibi, kendi tarafında alışılmadık derecede sessizdi.

"Leng Leng, hala burada mısın?" diye sordu Ye Lingchen usulca.

"Humph!" Uzun bir süre sonra, yumuşak bir alay işitildi ve ardından sesinin “Y-Tanrım! Hangi cehenneme gittin? "

Sesi ağlamaktan kaynaklanan bir kısıklık taşıyordu. Gerçekten ağlamış olabilir mi?

Ye Lingchen'in erkeksi karakteri bir anda patladı. Daha fazla düşünmeden, "Daha önce benim için ağladın mı?" Dedi.

"Bah!" Leng Leng neredeyse hiç tereddüt etmeden küçümsediğini ifade etti. Senden çok bir domuz için ağlamayı tercih ederim!

Gerçekten ağlıyordu.

Ye Lingchen gittikten sonra savaşın durumu sert bir hal aldı. Ayrıca, yeni bir hesap kullanıyordu, bu yüzden dört açılış turunu da kaybetmeyi beklemiyordu. Bunlar oyun tarihinin en kötü açılış oyunlarıydı. Mağdur ve hakarete uğramış hissetmekten kendini alamadı.

Ayrıca, ayrıldığından beri Ye Lingchen'den haber almamıştı. Ye Lingchen'in önceki turdan dolayı öfkeyle yapıp yapmadığını bile merak etmişti. Düşüncelerinin ortasında, daha fazla mağdur ve hakarete uğramaktan kendini alamadı. Kontrolsüz bir şekilde yüzünden gözyaşları süzüldü.

[Bu, birbirlerine gösterdikleri sevgi gösterisi mi? Kalbim on bin kez yaralandı, artık dayanamıyorum!]

[Bu umulmadık bir şefkat gösterisi, bende yeterince var sanırım.]

[Soğuk Tanrıça, güçlü kal, güçlü kal! Benden başka güvenebileceğin başka kimse yok!]

"Bir önceki turda ayrıldıktan sonra, rakip takım gruplandı ve Spectre seviye atlayabilmek için sürekli olarak itti. Oyunun sonraki aşamalarına kadar sürdü. Geç oyunda Spectre için rakip değildik ve bu yüzden kaybettik. " Leng Leng, daha önce konuşma tonunun da çapkın geldiğini fark etti. Savaş durumunu aceleyle açıklamaktan başka seçeneği yoktu.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin