Ye Lingchen'in kullandığı teknik, Dövüşçü Yumruğu'nun boğucu tutuşuydu!
Wu Yue'nin saldırılarını kolayca etkisiz hale getirdi ve onu bastırdı.
"11 yıllık eğitimin sonucu mu bu?" Ye Lingchen, Wu Yue'ye küçümseyici bir bakış atarak sordu."Ben, ben..." Wu Yue kederli bir şekilde, kelimelerin anlamını yitirdi.
"Hâlâ ikna olmayan var mı?" Ye Lingchen kalabalığa baktı. O anda, ona meydan okumanın eşiğinde olanlar, Ye Lingchen'in bakışlarından kaçınarak sessiz kaldılar.
"Bununla, zaten korkuyor musun? Kaçmak? Size çöp demenin övgü olduğu ortaya çıktı!" Ye Lingchen'in ifadesi ciddileşti.
"Biz çöp değiliz!" diye bağırdı biri.
"Biz çöp değiliz!"
Bu sefer on beş kişi birden gürleyen bir sesle kükredi.
"En azından hâlâ biraz dövüş ruhu var!" Ye Lingchen başını salladı, "Ancak bu dövüş ruhu bağırarak harcanmamalı. Eğitimde ve savaş alanında kullanılmalı!"
"Neden hepinizin çöp olduğunu söyledim biliyor musunuz? Çünkü tembelsin!"
Ye Lingchen'in bakışları yüzlerinde gezindi, "Sırf erken başlayıp geç bitirdiğiniz için, plana göre antrenman yaptığınız için bunun çaba harcamak olarak kabul edildiğini mi düşünüyorsunuz? Yanlış! Kesinlikle yanlış!""Eğitimin sonuçları göstermesi gerekiyor. Martial Fist hareketlerin standartları karşılamıyordu. Her yumruk güçten yoksundu. Eğitimden kastınız bu mu? Böyle vakit kaybetmek yerine dağılıp eve erken dönsen iyi olur!"
Ye Lingchen öfkeliydi. Öfkesinin nedeni, onların bu kadar gelişigüzel antrenman yapmalarını izlemekti.
On beş kişinin pratik yapmasına rağmen, Ye Lingchen'in Dövüşçü Yumruğu yeterliliği yalnızca yüzde 20'ye yükseldi. Buradan, Martial Fist üzerindeki ustalıklarının ne kadar kötü olduğu anlaşılabilir.Sahne sessizleşti. Bazıları utandı, bazıları ikna olmadı.
"Eğitiminizin temel amacı nedir? Eğitim kursu mu? Antrenman vakti? Antrenman yoğunluğu? Yukarıdakilerin hiçbiri!" Ye Lingchen soğuk bir şekilde, "Bu ruh! Bu bir kişinin ruhudur!"
"Günlük antrenmanı sadece bir makine gibi tamamlıyordun. Size daha fazla zaman verilse bile, bir inç gelişmeyeceksiniz. Çöple aynı şey değil mi?"Ye Lingchen onlara baktı, "Dört özel eğitim kampına girmek için seçilen aynı gruptan insanlar var değil mi?"
Herkes başını salladı.
"Aynı grupta, siz giremezken neden girmeyi başardılar?" Ye Lingchen acımasızca, "Onlara kıyasla sen reddedilenlersin, başarısızlarsın!" dedi.
Bazıları ağır ağır nefes almaya başladı, bazılarının gözleri kızardı ama kimse konuşmadı.
"Söyle bana, reddedilen başarısızlıklar çöp değil mi?"
Kimse cevap vermedi.
Yüzlerine kan hücum ederken herkesin yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Aşağılanma onları içten içe yiyip bitiriyordu, onları son derece utandırıyordu.
'Neden biz yapamıyorken başkaları başardı?'
Bir zamanlar yoldaş olan, şimdi kendilerine daha yüksek bir yerden bakacaktı! Kendilerine gelince, neden diğerlerinin üzerinde duramıyorlardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...