Daha sonra eğitim bürosunun liderleri, arabaya binip gitmeden önce insanlarla bazı alakasız konuşmalar yaptılar.
Tüm sahne ölümcül sessizdi. Çok sayıda köylü, Ye Lingchen ve annesine baktı. Yüz ifadeleri, beceriksizlik ve kıskançlığın bir kombinasyonuydu. Bu anda hiç kimse şaşırtıcı bir şekilde konuşmadı.
Şimdiye kadar, bir aptal, eğitim bürosundan insanların sadece eyaletin en skorer ismi Ye Lingchen yüzünden burada olduklarını bilirdi!
Chu Ran'ın hâlâ bu kendini beğenmiş varsayımı yapacak cesarete sahip olması komikti. Elde ettiği sonuç Ye Lingchen ile hiç kıyaslanamazdı.
Ye Lingchen bir kez daha "Anne hadi gidelim" dedi.
Hmm, babanın bu haberi bir an önce öğrenmesini istiyorum.
Xu Zhen aceleyle başını salladı. Sesi kıyaslanamayacak kadar heyecanlıydı. Başını yana çevirdi ve gözlerinin köşelerindeki yaşları gizlice sildi.
İkisi de yavaşça ayrıldı. Ye Lingchen, Chu Hao'nun yanına yürürken bir an durakladı.
Sakince, "amcanızın garajı beni gerçekten işe almaya gücünüz yetmiyor!" Dedi.
Chu Hao'nun ifadesi kararsız duygularını gösterdi. Yanakları utançtan sıcak yanıyordu.
Amcasının garajında bir eyaletin en yüksek skorerini işe almak için hangi erdemler veya yetenekler vardı?
Xu Zhen, oradan çıkar çıkmaz hevesle bir arama yapmak için telefonunu çaldı.
"Merhaba?" Ye Jin'in sesi telefonda yankılanıyordu.
"Lingchen'in sonuçlarını zaten aldık." Xu Zhen'in sesi bile titriyordu.
Aramanın diğer ucundaki ses uzun süre sessiz kaldı. Ye Jin zoraki bir sakinlikle, "Sadece yarın bileceğimizi sanıyordum?" Dedi.
"Bir öğrenci yemek sırasında öğrenmek için birinden yardım istedi."
Ye Jin, Xu Zhen'in sesinden gözyaşlarını boğduğunu duydu. Başlangıçta yüksek umutları olmamasına rağmen kalbinin vadinin dibine battığını hissetti. Boğuk bir sesle konuştu, "zayıf akademik performans başlangıçta beklentimiz dahilindedir."
Bunu söyleyince bir an durdu. Merakını artık bastırmaktan acizdi, bu yüzden son umutla sormaya devam etti, "Peki ... skoru ne?"
Konuşma tonu, sanki bir tür karar bekliyormuş gibi ciddiydi.
"Lingchen ... 725 puan aldı."
"725 puan, skor ..." Ye Jin duruma hemen tepki vermeyi başaramadı. Ancak sonraki anda tüm vücudu titrerken göz bebekleri aniden büyüdü. Neredeyse titreyen bir sesle konuştu, “Daha önce yanlış dinlemiş olabilirim. Yine kaç puan? "
"725 puan. Lingchen eyaletin en skorer ismi! " Onu bastırmak için tüm kontrolünü kaybettiği için Xu Zhen'in yüzünden gözyaşları aktı.
Sevinç gözyaşları içinde ağladı ve çocuğu için büyük umutlar besledi.
"Puan kontrol edildi ve onaylandı mı?" Ye Jin sormaktan kendini alamadı.
"Eğitim bürosundan insanlar bizi çoktan ziyaret ettiler ve Lingchen'e 50000RMB burs verdiklerini söylediler." Xu Zhen, kocasına bugün meydana gelen olayları anlattı.
"Güzel, güzel, güzel ..." Ye Jin zaten heyecan yüzünden suskun kalmıştı. "Şimdi eve geliyorum" demeden önce bir süre ilgisizce mırıldandı.
Evde, Ye Jin ve Ye Lingchen karşılıklı oturup birbirlerinin gözlerine baktılar. Hiçbiri birbiriyle konuşmamıştı.
Ye Lingchen'in yıllar boyunca babasına bu kadar yakından baktığı ilk zamandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Khoa học viễn tưởngBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...