Yatakta uzanmak. Sizi şimdi tedavi edeceğim, ”dedi Ye Lingchen, Rahibe Lin'in düşmanlığını tamamen göz ardı ettiği için kaygısız bir zarafetle.
"Ne? Yalan söylememi mi istiyorsun ... yatağa mı? " Rahibe Lin biraz şaşırmıştı.
"Doğru. Eğer uzanmazsan sana nasıl Tui Na yapacağım? " Ye Lingchen haklı bir şekilde cevap verdi.
"Yine de ... bu ..." Rahibe Lin, daha önceki tavrına kıyasla, tamamen karakter dışı, kadın benzeri bir davranış sergiledi. Dişlerini sıktı. "Eğer bir dolandırıcıysan, seni asla bırakmam!"
Ye Lingchen, Rahibe Lin'i bir odaya kadar takip etti. Tüm oda düzenli ve her şey iyi düzenlenmişti. Odada çok fazla şey yoktu. Sadece bir yatak, bir gardırop ve üzerinde dizüstü bilgisayar bulunan bir ofis masası.
Bir odada Rahibe Lin'in vücudundan yayılan parfümlü koku ile aynı olan bir koku vardı. Bunun Rahibe Lin'in odası olduğuna şüphe yoktu.
"Devam et!" Rahibe Lin uzandı ve Ye Lingchen'e tamamen temkinli bir bakışla baktı. Onu uyardı, “Bana istediğin herhangi bir yere dokunma. Ayrıca, sana emrettiğimde durmalısın! "
Ye Lingchen başını salladı ve yatağın yan tarafına yürüdü.
Ye Lingchen'in, Rahibe Lin'in kendisine dürüstçe baktığını itiraf etmekten başka seçeneği yoktu. Yaşını söylemenin hiçbir yolu yoktu.
Sadece şu anda gergindi.
Çok gergin. Hala evlenmemiş olamaz, değil mi? '
Ye Lingchen kendi kendine düşündü. Ancak, bu oldukça olası bir senaryoydu. Onun gibi başarılı bir kadının tüm kalbiyle işine bağlı olması alışılmadık bir şey değildi. Evli olmak şöyle dursun, hiç ilişki yaşamamış olabilir.
Bir dakika sonra Ye Lingchen elini kaldırdı ve önce Rahibe Lin'in boynunun arkasına bastırmak için sol işaret parmağını uzattı.
Tam bu anda, Rahibe Lin'in aşırı derecede gergin olduğu ve vücudunun biraz gerildiği anlaşıldı.
Ye Lingchen onu önemsemedi ama ciddi bir ifadeyle bu noktaya masaj yapmaya başladı.
Tui Na noktası boyunca elektrik akımına benzer bir uyuşma dalgası üretildi.
Başlangıçta garip hissetti ve rahatlamakta zorlandı. Ancak, Ye Lingchen'in ısınıyor gibi görünen parmağını yavaş yavaş hissedebiliyordu. Boynunun arkası yanıyormuş gibi hissetti. Aşırı soğuğunu, bu duygudan titreyecek kadar uzaklaştıran bir sıcaklık fışkırması hissetti.
“Spondiloza neden olan bir başka neden de vücuttaki aşırı soğukluktur. Aşırı soğukluk insan vücudunda gizlidir ve uzun süre birikir. Normal günlerde insan bunu hissetmez, ancak çok fazla biriktiğinde birçok soruna neden olur! " Ye Lingchen masajı yaparken dedi.
"Hmmph!"
Rahibe Lin, alaycı bir şekilde alay etti. Alayının küçümseme mi yoksa onaydan mı kaynaklandığını anlamanın bir yolu yoktu. Sadece mevcut sesi önceki gücünü tamamen kaybetmişti. Aksine şımarık bir çocukmuş gibi ses çıkarıyordu.
Bu arada Ye Lingchen tekniğini değiştirdi. Yavaşça boynunun arkasındaki boyun omurlarına masaj yapmaya başladı. Sağ eli de aşağıdan yukarıya Tui Na yapmak için kaldırıldı.
Rahibe Lin şimdi daha da gergin görünüyordu. Ye Lingchen'in ellerinde bir tür tuhaf büyü gücü varmış gibi hissettim. Masaj yaptığı yerde tüm vücudu elektrik çarpmış gibi hissetti. En ufak bir güç bile gösteremeyecek hale geldiği noktaya kadar kıyaslanamayacak kadar uyuşmuş hissetti. Üstelik masajın basınç noktaları son derece doğruydu. Her zaman tıkalı kan damarlarına baskı yapabiliyordu. Tüm vücudundaki hücreler titredi ve istese bile durduramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...