Bölüm 33: Pantolonuna İşemek

281 29 0
                                    

Lanetlisin. Bir subaya saldırmaya nasıl cüret edersin! " Korkusuz olan Xu Nan, Ye Lingchen'e buzlu bir bakış atmaya devam etti.

Ye Lingchen başını salladı, "Bununla başa çıkma şeklin çok hayal kırıklığı yaratıyor!"

"Lil 'Xu, sorun nedir?"

Otobüse bir başka hafif tombul, orta yaşlı polis memuru geldi.

Ye Lingchen kadın subayı serbest bıraktı.

"Suçlu Wang Dui, bir memura alenen saldırdı!" Kadın subay da ona katıldı.

Wang Dui önce Ye Lingchen'e baktı, sonra sakin ve toplu bir tavırla sordu: "Biri beni tüm hikayenin üzerinden geçirebilir mi?"

Kalabalıktan çeşitli girdiler aldıktan sonra çok hızlı bir şekilde tüm olayı bir araya getirdi.

“Wang Dui, bu adamın birini dolandırmaya ve onu incitmeye çalıştığı zaten belli. Ayrıca, bir subaya saldırmaya cesaret etti. Ciddi bir şekilde cezalandırılması gerekiyor! " Xu Nan, Ye Lingchen'e küçümseyici bir bakış attı.

"Size kaç kez söyledim, doğru prosedürü izlemeliyiz. Öznel önyargılarımızın ve duygularımızın yolumuza çıkmasına izin vermemeliyiz, aksi takdirde kolayca mantıksız kararlara başvurabiliriz. " Wang Dui başını salladı ve ardından orta yaşlı adama doğru yürüdü. Lütfen kimliklerinizi de gösterin.

Kadın memur surat astı. Kurbanların kimliklerini göstermesi gereksiz bir prosedürdü.

Bununla birlikte, orta yaşlı adam ve yaşlı kadın, kimliklerini gösteremeyerek bir süre daha fazla oyalandı.

Otobüse binmek için kimliklerinize ihtiyacınız var. Onu beraberinde getirmeyi unutman imkansız değil mi? " Wang Dui'nin gözleri hafifçe kısıldı.

Son olarak, ikisi de kimliklerini çıkardı.

Wang Dui onlara hızlı bir bakış attı, sonra gözleri dondu, “Bu kimlikler sahte! Kimsin?"

Ani değişiklikle, ardından gelen şokla birlikte herkes gafil avlandı.

Sonraki an, orta yaşlı adamın gözleri ölümcül bir parıltı gösterdi. Önceden hazırladığı bir flip bıçağı çıkardı, sonra ona en yakın olan sevecen genç adamın boynuna koydu.

"Kimse kıpırdamasın! Benden uzaklaş! "

Genç adamın yüzü tebeşir gibi beyaza döndü, neredeyse doğrudan dışarı fırladı. Yalvardı, “Kardeşim, sen iyi bir adamsın! Bu beni ilgilendirmez! Daha önce senin yanındaydım, lütfen beni bağışla. "

"Kapa çeneni! Başka bir kelime edersen seni öldüreceğim! " Orta yaşlı adam kükredi, bıçağı genç adamın boynundan aşağı sıyrıldı ve arkasında bir çizik izi bıraktı.

Artık yok, daha fazlasını söylemeyeceğim. Lütfen beni öldürme ... ”Genç adamın gözyaşları yağmur duşu gibi düştü, tüm vücudu titriyordu.

Bu bu...

İlk başta, otobüsteki tüm yolcular aceleyle Ye Lingchen'i eleştirdi, ancak o anda sözler başarısız oldu.

Neredeyse küçülmüş olanlar koltuklarının altına saklanmaktan başka bir şey istemiyorlardı.

"Wang Dui, bu ..." Kadın memur şaşkına döndü, ne yapacağı konusunda hiçbir fikri yoktu.

"Sözlerini sakla, sadece geri çekil ..." Wang Dui kül rengi bir yüzle yanıtladı.

Hepinizi geri çekin! Bizi otobüse indir! Yoluma çıkanları öldüreceğim! " Orta yaşlı adam genç adama tutundu ve yavaşça çıkışını yaptı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin