Daha sonra diğer puanlar tek tek görüntülendi.
Hepsi dövüş sanatçılarının mahsulünün kremasıydı. En kötü sonuçlar, 7 sayılık halkayı bir kez vuranlardı. Çoğunluğu ya 8 puan ya da 9 puandı. Sonuç iyi kabul edildi.Ancak herkes Ye Lingchen'in skorunu bekliyordu. Ne de olsa onlar üzerinde büyük bir etki bıraktı ve sonunda...
[Ye Lingchen, bir 3 sayılık halka, üç 2 sayılık halka, beş 1 sayılık halka ve bir tanesi hedefi ıskaladı. Toplam puan 14 puan.]
"S*ktir! Ne kadar uzaktaydı?"
"Bu gerçek mi? Yine numara mı yapıyor?"
"Bak, o çocuk hocaya doğru yürüyor!"
Hem Lin Ao hem de Fang Hong, komik ifadeler sergileyerek Ye Lingchen'e baktı.
"Kardeş Ye, sen... sana yeniden öğretmeme ihtiyacın var mı?" Lin Ao'ya sordu.
Ye Lingchen cevap olarak başını salladı.
Lin Ao kalbinin hızlandığını hissetti. Dürüst olmak gerekirse, Ye Lingchen'e ders vermekten korkmaya başlamıştı.
"Atışta önce silahı tutmayı öğrenmelisiniz. Bu bir tabanca. Onu kolunuzla desteklersiniz, iki elinizle sımsıkı tutarsınız. Nişan almanın anahtarı odaklanmaktır. Atış yaparken tutuşunuz gerekir. sıkı ol ve geri tepmenin seni etkilemesine izin verme..."
'Lin Ao'dan rehberlik alındı, atış yeterliliği +1.'
'Lin Ao'dan rehberlik alındı, atış yeterliliği +1.'
'Lin Ao'dan rehberlik alındı, atış yeterliliği +1.'
…
Bu sefer yeterlilik seviyesi sadece yüzde 50'ye kadar çıktı. Ye Lingchen bunun silah türüyle ilgili olduğunu düşündü.
Ne de olsa Lin ao ona sadece tabanca atmayı öğretmişti.
Ancak bu yeterli olmalıdır.
Sadece beş dakika sonra Ye Lingchen başını salladı ve atış poligonuna doğru yürüdü.
"Yine mi öğrendin?" Lin Ao'ya sordu.
Diğerlerinin de kalpleri hızla çarparken dikkatleri Ye Lingchen'deydi.
"Sanırım öyle," diye yanıtladı Ye Lingchen kayıtsızca. "Denemeye hazırım."
"Bu kadar çabuk ateş etmeyi öğrenebileceğine inanmıyorum!" diye bağırdı Wu Yue.
Ye Lingchen'in performansı, dünya görüşünün sınırlarını zorlamıştı. Bu dünya anlayışından geriye kalanları korumak için elinden geleni yapıyordu.
"Şef Fang, lütfen çekimde Ye Lingchen ile rekabet etmeme izin verin!"
"Hala benimle rekabet etmek istiyor musun?" diye şaşkınlıkla sordu Ye Lingchen.
Wu Yue sert bir yüz ifadesi takındı, "Yarışma! Rekabet etmeliyim!"
İkisi aynı anda atış poligonuna ulaştı. O an tüm dünya sessizliğe büründü. Fang Hong dahil herkes, nefeslerini sakin tutmaya çalışarak, büyük bir beklentiyle atış poligonunu izledi.
"Sence bu sefer kim kazanacak?"
"Mantıksal olarak Wu Yue olmalı, ama çocuğun daha önce yaptığı gibi aptalca davrandığını hissediyorum."
"Ben de öyle hissediyorum. Bu çocuk çok anormal!"
…
"Lin Ao, ne düşünüyorsun?" diye sordu Fang Hong, gözlem platformunda dururken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...