Bölüm 16: Birinin Yeteneklerini Ve Kabiliyetlerini Asla Gösterme

372 34 1
                                    

Oyun katıldı!

"Coold, aslında çok kısa sürede uzman seviyesine ulaştın. Hile yapıyor olmalısın, değil mi? " Oyunun başında Master Grave, tüm sohbet kutusunda son derece kışkırtıcı bir tonda mesajlar göndermeye başladı.

"Aşk Mektubu, bekle ve gör. Seni bu turda yeneceğim, ”diye yanıtladı Coold.

Aşk Mektubu, "Bunu daha önce de söyledin," diye devam etti.

Coold açıkça konuşmayı reddetti ama Ye Lingchen'e, “Y-Tanrım, bu çocuk en çok saygısızlık yapmaktan hoşlanıyor. Lütfen ona bir ders vermem için bana yardım et, sana bir koşul için söz vereceğim! "

'Tee Hee! Bir koşul vaat etmekten ne duyuyorum! '

Herhangi bir koşul gibi mi? Tee Hee.'

"Coold Goddess, onu bir suç işlemeye ikna etmeye çalıştığını biliyor musun?"

"Tee-hee-hee."

...

Coold'un sözleri söylenir söylenmez, canlı kanalında Ye Lingchen ve Love Letter'ın canlı kanalıyla birlikte anında bir uluyan ses dalgası patladı.

"Y-Tanrım, günaha karşı koymalısın!"

"Y-Tanrım, kendini kontrol etmelisin!"

Hadi ama aşk mektubu abi. Coold Goddess domuz tarafından mahvolurken çaresizce izleme! "

"Ağabey Aşk Mektubu, koruyucu tanrıça, hepsi senin kararına bağlı!"

...

Aşk Mektubu, tanrıçanın bekaretini koruma kutsal görevini üstlendiği için canlı kanalına baktığında aniden büyüdüğünü ve uzadığını hissetti!

Merak etmeyin millet. Y-Tanrı beni asla yenemez! " takım arkadaşlarına Aşk Mektubu ilan etti. Daha sonra beyanının hala yetersiz olduğunu fark etti ve bu yüzden oyunun sohbet kutusuna yazdı. "Y-Tanrım, gel ve benimle 300 mermilik savaş!"

Harika! Yüce Aşk Mektubu olma ününü gerçekten hak ediyorsun. Ağırbaşlı tavırlarınız için buradayım! '

Ağabey Aşk Mektubu bunu ciddiye alıyor. Bu tur kesinlikle kazanılacak! '

Ye Lingchen'in dudakları hafifçe kıvrıldı. Benzer şekilde yazarak cevap vermeden önce bir an düşündü. Sorun yaşamaya gerek yok. Sizden rakip takımdan beş kişi gelip benimle tek seferde dövüşmeli. '

Whoa.

"Siktir, o kendini beğenmiş!"

Gösterişli. Aşk Mektubunun önünde kendini göstermeye nasıl cüret eder? '

"Gösteriş yapmaktan bir anlık mutluluk, sonunda gökten yıldırım çarpması!"

Ye Lingchen'in küstahlığı, canlı kanalın atmosferini bir kez daha doruk noktasına yükseltti. Oyun henüz başlamamıştı zaten bir tartışmanın olacağına dair kanıtlar vardı.

Ye Lingchen, meselelerin geri kalanını göz ardı etti ve orta şeridi almaya devam etmeden önce Shadow Fiend'i seçti.

Coold, Kutsal Savaşçıyı seçerken, Aşk Mektubu Ödül Avcısını seçti. İnsanların geri kalanı kendi seçtikleri kahramanları ayrı ayrı seçti. Uzmanlar oyunu her zamankinden daha ciddiye alıyorlardı.

Invoker esas olarak otomatik saldırı moduna dayanıyordu. Kahramanı kontrol etmede özellikle güçlü becerilere ihtiyaç yoktu, ancak oyuncunun kanat zamanlaması ve kurmaya çalışan yeteneği.

Ödül Avcısı farklıydı. Son derece sinsi olan ve oyuncunun hassas kontrolünü gerektiren görünmez bir yeteneği vardı. Oyuncu yetenekli olsaydı, tüm savaş durumunu kesinlikle etkileyebilirdi. Love Letter'ın bu turu kazanmaya olan güveni açıkça gösterildi.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin