Bölüm 6: Acil Tedavi

516 50 1
                                    

Ye Lingchen'in takım savaşındaki eşyaları kullanması ve koordinasyonu mükemmel bir şekilde yürütüldü. Kontrolü daha da kusursuzdu. Performansı her izleyiciye oyuna yepyeni bir bakış kazandırmıştı.

Ondan daha önce şüphe duyan insanların hepsi birlikte ağızlarını kapatmışlardı.

Bu olay destansı bir öğretim materyali olarak düşünülebilir. Buna ek olarak, kendine özgü eşya yapısı vardı. Bu, Ye Lingchen'in canlı yayın kanalı için bir hayran dalgası çekmişti. Sürekli hediyeler ve sponsorlar alıyordu.

"Pek çok insan, öğemin daha önce oluşturulduğundan şüphe ediyordu. Gerçekte, herhangi bir kahraman için oluşturulan öğe değişmez değildir. " Ye Lingchen izleyicilerine açıklama fırsatını yakaladı, “Rakip takımın kahramanlarından Spirit Breaker ve Kunkka vardı. Onlar kesinlikle ganking yapmaya uygun yakın dövüş tipi kahramanlardı ve Shadow Fiend'in baş düşmanı olarak bile tanımlanabilirler. Hasar çıktısı sağlamadan önce hayatıma öncelik vermem gerekecek. "

"İkincisi, rakip takımın ana hasar çıktıları Kunkka'nın iki Hayalet Gemisidir ve otomatik saldırı hasarı verir. Bu saldırıları tamamen kırmak için Eul's Scepter of Divinity ve Ghost Scepter'ı kullandım! "

"Savunma amaçları dışında Blink Dagger ve Eul's Scepter of Divinity, hareket kabiliyetimi artırmak için kullanılabilir."

Ye Lingchen'in analizi bir kaplan kadar acımasızdı. Hayranları ve izleyicilerinden oluşan grup bir anda 'destansı' diye haykırdı.

"Y-Tanrım, ne zamandır Dota oynuyorsun?" merakla sordu Leng Leng.

"Bu benim dördüncü raundum." Ye Lingchen gösterişli bir şekilde gülümsedi. Aslında, birinci ve ikinci turda ben de oynuyordum. Şimdi oyuna hakim olmaya başlıyorum. "

Bu bir blöf! Bırakın Leng Leng, canlı yayın kanalındaki tüm izleyiciler buna inanamadı. "Birinci ve ikinci turda oynayan kardeşiniz olmalı!"

"Ne istersen söyle. Bugünlerde bir kişi doğruyu söylediğinde kimse buna inanmıyor ”dedi Ye Lingchen sanki gerçeklerden derinden rahatsız olmuş gibi.

Aynı anda canlı yayın kanalında yankılanan bir sessizlik duyuldu.

"Kahretsin." Leng Leng küçümsemeyle alay etti. Ye Lingchen'in flama olma sanatında gerçekten yetenekli olduğunu keşfetti. İzleyicilerin duygularını kolayca yönlendirebilirdi.

Yayıncı olma eylemi, izleyicilerle sohbet etmek kadar basit değildi. Oyun yayıncılarının sadece oyun oynamaları gerekmiyordu, işin en önemli kısmı izleyicileri ve ilgilerini çekmekti. Bir flama bir tahta parçası gibi davransaydı, kimse onun oyun oynamasını izlemekle ilgilenmezdi.

"Y-Tanrım, oyun oynama konusunda etkileyicisin. Neden bize hikayenden bahsetmiyorsun? " Leng Leng, Ye Lingchen'e yardım ediyordu. Ling Zichen'in ne söyleyeceğini bilmemesi konusunda endişeliydi, bu yüzden izleyicilerin dikkatini çekmek için konuyu gündeme getirdi.

"Benim hikayem?" Ye Lingchen bir an sessizce düşündü.

Canlı yayın kanalının zaten bir kargaşa içinde olduğunu fark etti. İzleyicilerinin çoğu beklentiyle bekliyordu. Onu uyarmak için sohbet kutusuna mesajlar yazıyorlardı. Hatta onu hediyelerle teşvik etmeye çalışan çok sayıda insan vardı.

Ye Lingchen'in dudakları hafifçe kıvrıldı. Şu anda, Prodigy Sisteminin avantajlarından ve edebi temelinin derinliğinden yararlanmak onun için bir fırsattı.

"Doğrusu, iyi hikayesi olan insanları her zaman kıskandım." Sesinde bir tutam kıskançlık ve keder vardı. Canlı yayın kanalındaki atmosferi bir anda ciddileşti ve derinleştirdi.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin