Bölüm 5: Gösterişli,Sen Misin?

541 47 1
                                    

Coold beni eklemeye mi çalışıyor?

Ye Lingchen kaşlarını hafifçe kaldırdı. Ekrandan güzel flama hiddetini hissedebiliyordu. Onu azarlayabilmek için onu ekleyip eklemediğini merak etti.

Ye Lingchen, onayla düğmesine aynı anda tıklarken aklındaki bu konu üzerine kafa yordu.

Coold sayesinde sadece bu kadar kısa sürede bu kadar çok hayran kazanabiliyorum. Bu kişi hayranları kendine çeken ilahi bir mıknatıs. Onun isteğini reddetmem için hiçbir neden yok. '

Bunu kasten mi yaptın? Coold, bir ses klibi ve ardından üç kızgın ifade gönderdi.

"Hayır," diye yanıtladı Ye Lingchen usulca.

Coold, Ye Lingchen'in kendisini tuzağa düşürmeye çalıştığını ve önceki solo maçlarının üç turunu da kasıtlı olarak kaybetmesini sağladığını hesapladı.

"O halde bunu kötü niyetle yapmış olmalısın!" Bunu bir kez daha üç kızgın ifade izledi.

Ben yapmadım. Ye Lingchen masum görünümlü bir ifade ekledi.

Bunu bana telafi etmelisin. Benim taşıma oyuncum ol. " Coold kısa süre sonra acıklı bir ifade gönderdi.

"Pekala, elbette!" Ye Lingchen bir sırıtışla hemfikirdi.

Hayran mıknatısı aslında onunla takım olmayı teklif etmişti. Bu, cennetten gelen kuruşlar kadar iyiydi.

Bir sonraki anda, bir konuşma isteği balonu ortaya çıktı. Ye Lingchen, onaylama düğmesine basmadan önce bir an tereddüt etti.

"Err ... merhaba."

"Hmmph!" Konuşmanın diğer ucundan soğuk bir inilti duyuldu. Sonra tatlı bir kadın sesi duyuldu. "Onun raundunda beni kaybettirirsen seni bırakmayacağımı şimdi söylüyorum!"

Öfkesine rağmen sesi çok çekici geliyor. Bu kadar popüler bir yayıncı olmasına şaşmamalı. '

Ye Lingchen kalbindeki duyguyla haykırdı. Daha sonra Coold ile takım olup sıraya girmeden önce Coold'u defalarca temin etti.

[F * ck. Neler oluyor? Coold Goddess neden şimdi birden bire Y-God ile birlikte çalışıyor?]

[Tanrıça, solo çöpçatanlıklara ne oldu. Değiştin…]

[Siktir git! Tanrıçam asla düşmanın eline bu şekilde düşmeyecek. Tanrım, neden bu kadar zalimsin!]

[Kapa çeneni, yukarıdaki kişi. Bu sendikalaşmaya itiraz edecek ilk kişi benim!]

Canlı yayın kanalı yorumlarla kaynıyordu. Bir dizi hayran itirazlarını birbiri ardına ifade ediyor.

Herkes bekleyin ve görün. Adam beni çok zor bir duruma düşürdü. Kesin olarak onu kolayca bırakmayacağım! " Derede, Coold kötü niyetle gülümsedi. Anlaşılamayacak kadar derin görünen bir bakış açısı sergiledi.

[Bu epik. Tanrıça'nın bu kadar kolay fethedilemeyeceğini biliyorum. Bekleyip göreceğim.]

[Millet, muhbir olarak asla Y-God'ın kanalına gitmeyin. Hah-hah-hah, bu kesinlikle ilginç olacak…]

[Dolayısıyla, Coold'un kendine ait başka planları olduğu ortaya çıktı. Hah-hah-hah. Y-God için bir anlık sessizlik.]

[Bir anlık sessizlik +1.]

[Bir anlık sessizlik + 10086.]

Sadece Ye Lingchen hala karanlıkta tutuldu. Mücadele ruhuyla doluydu. Shadow Fiend'i ustaca seçti ve ardından orta şerit yolculuğuna çıktı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin