Savaşçı Departmanına mı katılıyorsunuz?
"Hiç de değil," diye yanıtladı Ye Lingchen, başını iki yana sallayarak.
"Neden olmasın?" Lin Ao yüksek sesle sordu, “Gençsin ve bu Savaşçı Departmanına katılmak için en iyi zaman. Üstelik, çok iyi bir dövüşçü olarak, gelecek vaat eden bir kariyer inşa edebileceksiniz!"
Ye Lingchen sakin bir cevap verdi: "Sadece hayatımı huzur içinde yaşamak ve bana yakın olanlara eşlik etmek istiyorum."
"Heh!" Lin Ao dudak büktü, açıkçası cevaptan memnun değildi.
O bir dövüş sanatçısıydı. Keskin sözler onun yeteneği değildi. “Ülke istikrarlı değilse, nasıl barış içinde yaşarsınız?”
“Dünyanın artık çok barışçıl olduğunu mu düşünüyorsun?” Lin Ao deneyimlerinden konuştu. “Ülkemizin sınırı çok geniş ve kaynaklarla dolu. Böyle bir bolluğu kim kıskanmaz ki? Son yıllarda, Rice Country gıda, teknoloji ve tarifelerdeki sorunları sürekli olarak gündeme getirdi. Yine de birçok insan zamanların iyi olduğunu iddia ediyor!”
Ye Lingchen sessiz kaldı. O aptal değildi. Pek çok sorun vardı, ama bilinçaltında onları görmezden gelmeyi seçti.
“17 yaşında Savaşçı Departmanına katıldıktan sonra toplam üç yıldır eve dönmemiştim. Şimdi 25 yaşındayım ve bu eve beşinci gidişim!” Lin Ao sakin bir tonda cevap verdi. "Büyükbabamın durumu düzeldiğinde, Savaşçı Departmanına geri döneceğim."
Ye Lingchen, Lin Ao ile bakışlarını kilitledi. Başlangıçta Lin Ao'nun ailesinin etkisi nedeniyle Üst Sınıf Savaşçıya geçtiğini düşündü. Şimdiye kadar, bu varsayım tamamen ortadan kalktı.
Lin ailesinde doğanlar, sıradan insanlara kıyasla daha ağır bir yükü omuzlamaya yazgılıydı.
"Büyükbabam bir keresinde bana, tavırların ortalama insanların ötesindeyse, kalabalığın üstüne çıkacağını söylemişti." Lin Ao hatırladı, "Büyükbabam bana büyük güce sahip olanların daha büyük bir sorumluluğa sahip olacağını da öğretti. Umarım söylediklerimi tekrar gözden geçirebilirsin."
Ye Lingchen acı acı gülümseyerek burnunu ovuşturdu, "Büyük Kardeş Lin, benimle bu tür konuları tartışmak için henüz çok erken. Şimdilik temelim olarak derslerime odaklanmam gerekiyor. Hala yarın dövüş eğitiminden geçmem gerekiyor.”
"Ha? Dövüş eğitimi mi?”
Lin Ao inanılmaz bir şey duymuş gibi frene bastı. Bir an gözlerini Ye Lingchen'e dikti, sonra gürültülü bir şekilde yüksek sesle güldü.
"Hahahah! Kardeş Ye, şaka mı yapıyorsun? Dövüş eğitimine mi gidiyorsun? Bu, Ultraman'dan oyuncak tabanca tutmasını istemek gibi değil mi?"
Bunu söyledikten sonra istemsizce gülmeye devam etti. Bir ileri bir geri sallanırken o kadar çok gülüyordu ki gözyaşlarına boğuldu.
Birbirlerine hitap şekilleri bir anda değişti. Grandmaster Ye'den Brother Ye ve Big Brother Lin'e, eskisinden çok daha yakın.
Ye Lingchen masumca, "Gerçekten dövüş eğitimine katılmam gerekiyor," dedi.
“Dövüş eğitiminden geçmen mi gerekiyor?”
Lin Ao patlamasını durdurdu, sonra derin bir nefes aldı, "Kardeş Ye, dövüş eğitiminden geçmen yeteneklerinin boşa gitmesi. Bunu yapman gerekiyorsa, en azından benim takımıma gelmelisin!”
"Ağabey Lin, buna razıyım ama bu konuda hiçbir söz hakkım yok." Dövüş eğitimi üniversite tarafından düzenlendi ve kredilerini içeriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ciencia FicciónBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...