Bölüm 24: Wu Ailesi Topluluğu

321 28 0
                                    

Genç Efendi Wu’yu vurmaya cesaret etmek için bu fazladan çılgınlık olmalı.”

“Lanet olsun, mahkum olduk, mahkum olduk. Wu Ailesi Topluluğu haberleri çoktan yaymıştı. Şu anda birçok insan buraya koşuyor.”

“Bu tekme çok acımasızdı. Genç Efendi Wu bunun peşini asla bırakmayacak.”

“Suçlanacak bir şey varsa, o şanssız fazlalığın kaderidir.”

Kalabalık ne olabileceğini tartışmakla meşguldü.

Ye Lingchen’in yanında, kel yönetmen çoktan paniğe kapılmıştı – kafası terle doluydu.

Genç Efendi Wu, setinde dövüldü. Konuyu araştırırlarsa, muhtemelen onun da peşinde olacaktı.

“Çok acelecisin.” Kel yönetmen Ye Lingchen’e baktı. “Kimi tekmelediğini biliyor muydun?”

“Kim o?”

“Wu Ailesi Grubundan Wu Feng’in tek oğlu Wu Cheng!” Kel yönetmen endişeli bir şekilde, “Wu Feng eğitimli bir dövüş sanatçısıydı. Hatta gençlik yıllarında Shaolin’de birkaç yıl eğitim aldı. O, Hengdian Stüdyolarının tamamında ünlü bir dövüşçüdür.” Dedi.

“Hengdian Stüdyoları’ndaki tüm dublörler ve oyuncular bir noktada ondan işaretler almıştı. Wu Aile Grubundan olmayanlar ayrımcılığa uğrayacak ve sonunda bir tekel oluşturdular. Büyük yönetmenlerin bile ona biraz saygı göstermesi gerekiyor. O çok yüksek bir statüye sahip! ”

Ye Lingchen, “Tüm oyunculukları gerçek dövüşten ibarettir” dedi.

“Peki ya? Wu Aile Topluluğu ne zaman kavga numarası yaptı?” Kel yönetmen başını salladı. “Üç gün önce, bir kaza sonucu Wu Cheng’i fazladan kızdırdı. Daha sonra neredeyse ölene kadar dövüldü, ancak dış dünyaya sadece çekim yaralanması olarak geçtiler. Olay o zamandan beri unutuldu.”

Tak, tak, tak!

Tam o anda, bir dizi etkileyici adım yaklaştı. Herkes biraz daha tetikte oldu.

Baktılar.

Başta kaslı, orta yaşlı bir adamdı. Kolları şişkin kaslarla doldu.

En göze çarpan şey, neredeyse 190 cm boyundaydı. Bir dağ gibi inşa edilen her adımda göz korkutucu bir baskı vardı.

‘Bir boğanın gücü’ ifadesi muhtemelen bu tür bir kişiyi tanımlıyordu.

Geçmişte, filme çekmek için, Wu Feng, halk arasında neredeyse 500 lbs( 226.8 kg) ağırlığındaki bir kayayı şahsen kaldırdı. O zamandan beri şöhreti tavan yaptı!

Wu Feng’in arkasında 20’den fazla insan vardı. İstisnasız hepsi bir tür dövüş sanatları öğrenmişti.

“Baba, o çocuk! Onu öldürmelisin, öldürmelisin!”

Wu Cheng, Ye Lingchen’e baktı, dişlerini o kadar sert gıcırdattı ki neredeyse çatladı, “P*ç, sen öldün!”

Etraflarında pek çok sessiz tartışma çıktı.

“Wu Feng şahsen burada. Bu olay iyi bitmeyecek!”

“Wu Cheng’in Wu Feng’in çok değer verdiği tek oğlu olduğunu bilmiyor muydu !?”

“O adam, bundan sonra yaşarsa şanslı olur.”

“Wu Feng bilerek Wu Cheng’in filme dahil olmasını sağladı ve ona mükemmel kaynaklar sağladı. Şimdi saldırıya uğradığına göre, bunu nasıl bırakabilirdi?”

Ye Lingchen aynı noktada kaldı, ifadesi değişmedi.

“Oğlumu yaralayan sen miydin?” Wu Feng korkutucu bir şekilde ilerledi.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin