Shenongjia, Xiangbei Eyaletinin kuzey kesimlerinde yer alır ve% 90'dan fazlası ormanlarla kaplıdır. Ağaç örtüsü% 80 kadar yüksekti ve Çin'in tamamında en iyi korunmuş tarih öncesi ormandı.
Bir zamanlar birinin Shennongjia'da tamamen saçlarıyla kaplı vahşi bir adamın kamera görüntülerine çekildiği bir noktaya geldi ve bu çok tartışmalara neden oldu.
Normalde nadiren görülen hayvanlar burada nadir değildi.
Shennongjia, tanınmış ünü nedeniyle çok sayıda turisti cezbetti ve hatta burası bir kaçak avcının cenneti haline geldi.
Doğal düzenin zarar görmesini önlemek için düzenlemeler yapıldı ve insan akını yoğun bir şekilde kontrol edildi.
"Çabuk bak, bu ... bir maymun!"
Ormana giren Xiao Feifei, salıverilmiş bir çocuk gibiydi ve her şeyi şaşırtıcı ve harika buldu.
Yüzündeki gülümseme asla kaybolmadı ve yeşilliklerin örtüsünde bir orman sprite'ı gibi görünüyordu.
Dikkatli ol, bu bir Ayı Makağı.
Ye Lingchen onu takip etti ve ona, “Bu maymun türü çok yaramaz ve özellikle insanlara karşı dostça değiller. Sadece bir şeyler çalmayı sevmiyorlar, aynı zamanda güzel kızların eteklerini çekmeyi de seviyorlar.
"Sapık bir maymunmuş gibi konuşuyorsun." Xiao Feifei güldü.
Öyle diyebilirsin.
Ye Lingchen'in sözlerini kanıtlamak istercesine, ertesi anda, daha önce ağaçta olan maymun aniden telaşlandı ve yukarı aşağı zıplamaya başladı. Birkaç atlamadan sonra Xiao Feifei'ye tırmanmaya çalıştı.
Xiao Feifei korkuyla haykırdı ve sıçradı.
"Kaybol!"
Ye Lingchen iyi hazırlanmıştı ve ileri hücum ederek maymunu tekmeledi.
Ayı Makağı, ağaca tırmanmadan ve ayrılmadan önce hoşnutsuzlukla kıkırdadı.
Şimdi gitmeliyiz. Maymunlar gruplar halinde yaşar ve kin tutarlar. Tüm çetesini geri getirirse, başımız belaya girer. " Ye Lingchen dedi.
Grup oyalanmaya cesaret edemedi ve aceleyle ayrıldılar.
Seyahat ederken, nadiren görülen çok sayıda flora ve fauna ile karşılaştılar. Ye Lingchen bunların her birini isimlendirebildi ve hatta etimolojilerinden ve evrimlerinden bahsetti. Bu herkesi şaşırttı.
Xiao Feifei, Ye Lingchen'e merakla baktı, "Vay canına, bunları nasıl bilebilirsin?"
"Brother Ye'nin Pekin Üniversitesi'nde onur öğrencisi olmasına şaşmamalı, gerçekten çok şey biliyor." Yönetmen Li hayranlıkla söyledi.
Ye Lingchen gülümsedi.
Dahi sistemle herhangi bir kitabı alabilir ve her şeyi öğrenebilirdi. Bir dahiden daha harikaydı, tüm bu bilgiler onun için hiçbir şeydi.
Gökyüzüne bakan Ye Lingchen kaşlarını çattı, “Yönetmen Li, yeterince ileri gittik. Devam edersek, yolumuzu kaybetmek çok kolay olacak. Ayrıca bu ormanlarda vahşi hayvanlar da olabilir. "
Yalan söylemiyordu ve grubun çok sayıda kadını vardı, riskler önemliydi.
"Merak etme Ye Kardeş. Halkım buradan çok uzakta olmayan bir açıklık buldu ve bölgeyi çoktan araştırdılar. Güvenli olacak. " Yönetmen Li gülümseyerek dedi.
Ye Lingchen başını salladı. Görünüşe göre Yönetmen Li önceden hazırlık yapmıştı.
Sonunda durmadan önce yürüyüşlerine bir kilometre daha devam ettiler. Diğer alanlara kıyasla, bu bölgedeki ağaçlar daha seyrek ve arazi düzdü. Kamp kurmak için ideal bir yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...