Bölüm 64 - Song Qian , Para Vermek?

229 21 3
                                    


Coold'un akışı ve Ye Lingchen'in akışı toplamda 100.000'den fazla canlı izleyiciye sahip olsa da, sohbet garip bir şekilde sessizdi. Ekranlarının önünde bazı izleyiciler hala nefeslerini tutuyordu.

Ortam sanki bir şey konuştukları anda iblisler üzerlerine hücum edecek gibiydi.

Hikaye için kullanılan dil açıklayıcıydı ve Ye Lingchen'in tonuyla birlikte izleyicileri çabucak havaya çekti.

Ye Lingchen'in akışına geçtiği an, ayrılma düşüncesi Coold'un aklından hiç geçmedi. Akışındakilere gelince, hepsi dinlemeye devam etmek istedikleri için hiçbirinin itirazı yoktu.

Aynı zamanda, Huyu Streaming karargahı içinde.

Bir grup insan masanın arkasına oturdu ve Ye Lingchen'in yayınındaki izleyici sayısının artmasını izledi. Hepsi şoktaydı.

"Bang!"

Bir sonraki an, orta yaşlı bir adam nefes nefese odaya koştu.

Huyu Streaming'in başkan yardımcısı-yönetmen yardımcısı Song Qian'dı.
Akış platformu, doğal olarak, sorumluluğu altına giren denetim ve operasyonları gerektiriyordu.

İçeri girer girmez, mürettebata perde arkasından bağırdı, "Ne halt ediyorsun? 12*** akışıyla ne alakası var?”

Birisi, "Yönetmen Song, şu anda bu yayının istatistiklerine de odaklanmış durumdayız," diye yanıtladı.

Rakamlar artıyor ama kimse yorum yapmıyor ve ödül de göndermiyor. En önemlisi, hepsi mi kaldı?!” Song Qian dudak büktü, "Buna bakmamız gerekiyor mu? Belli ki bir bot alıcısı! Onu hemen yasaklayın!”

Tesadüfen, arka uç ekibinden biri akışı görüntülemek için çıkardı.

Ekrandaki karanlık herkesin kaşlarını çatmasına neden oldu. Biri yayını yasaklamak üzereyken, Ye Lingchen'in sesinin kendilerine doğru geldiğini duydular.

Song Qian dahil herkes hazırlıksız yakalandı.

"Biraz bekle!" Song Qian hemen durmaları için bağırdı.

Orta tempolu ses, garip bir şekilde çekici görünüyordu ve anında herkesin dikkatini çekti. Akışta üç saniyeden fazla kaldıklarında, ayrılma isteklerini kaybettiler.

Huyu'nun tüm mürettebatı sessizleşti. Belirsiz bir silueti olan bu karanlık perde, sanki farklı bir dünyada, mezar soygunun garip dünyasındaymış gibi eşsiz bir çekiciliğe sahipti.

"Sevgili dostlar, yayın bugün burada sona erecek. Bir sonraki yayının programı 19:00 - 21:00 saatleri arasında olacaktır. Yarın ayarlayabilirsiniz. Herkese teşekkürler."

Sonunda Ye Lingchen'in son cümlesiyle birlikte herkes rüya durumundan uyanmaya başladı.

[Sunucu, hikayeye daha yeni başladınız ve zaten bitiriyorsunuz?]

[Kardeşim beynin çalışıyor mu? Sunucu zaten iki saattir konuşuyor!]

[Bu hikaye harika! Lütfen bize daha fazlasını anlatın. Seni bir yolcu gemisi 1 ile ödüllendireceğim !]

[Zengin bir adamsın ha?! Eğer durum buysa, size iki yolcu gemisi göndereceğim! Aşağıda sıraya giren var mı?]

[Umarım daha ilginç olur. Üç tane göndereceğim! Sunucuyu getir!]

[Eğer durum buysa, ben de oynarım, dört!]

Gürültülü akış bir kez daha sessizleşti, ancak bu sefer şoktan kaynaklanıyordu.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin