Bölüm 40: Tekrar İki Seçenek

273 24 0
                                    

Telefon görüşmesini sonlandıran Lu Hao aşırı derecede tedirgindi.

Ye Lingchen'e baktı, gözleri neredeyse yuvalarından fırlayacaktı ve çılgınca çığlık attı, "Hahaha, işin bitti! Babam birazdan burada olur. Cesedinizi almaya gelmeleri için ailenize haber vermeye başlayın! Vahahahahaha…”

"Ne! Başkan Lu yolda mı? Bu olay tırmanıyor!”

"Lu Tianxiong. Bu Capital City'nin tiranlarından biri. Söylentiye göre yasadışı bir kökenden yola çıktı ve kendini bir ceset dağının üzerine kurarak iktidara yükseldi.”

"Bu korkunç, sadece çok korkutucu. Bu, efsanevi seviyelerin büyük bir kısmı!”

“Bu tür bir insanı geçmek için, ertesi gün yeryüzünden kaybolmak sürpriz olmaz. Bu korkutucu!"

Salondaki insanlar omurgalarında bir ürperti hissettiler ve kalpleri Lu Tianxiong'un adının anılmasıyla atmaya başladı.

Ye Lingchen, Lu Hao'nun durumuna baktı ve sonra harekete geçmek için acelesi olmadığına karar verdi. Bunun yerine bir sandalye getirdi ve oturdu.

Lin ailesi bu sorunu çözmesine yardım edeceklerini söylediğinden, onların gelmesini beklemenin daha kolay olacağını düşündü.

Başlangıçta, sonuna kadar görmek ve Lu Hao'nun vücudunu kurcalamak istedi, böylece Lu ailesi düşüncesizce bir şey yapmasın.

Çin tıbbı, hastaları tedavi etmenin yanı sıra, birinin vücudunu kolayca sabote edebilir.

Prodigy Sistemi ile becerilerini hızla geliştirebilirdi. Tek yapması gereken biraz ertelemek ve öğrenmesine izin vermekti.

Ancak, böyle bir taktik en kötü senaryo seçimiydi.

"Neden durdun? Şimdi korktun mu?" Lu Hao aşırı kibirli bir şekilde bağırdı, "Artık korkmak için çok geç! Babam geldiğinde yüz kere yeğlesen de yine de bu işin peşini bırakmayacağım. Yaptıklarının bedelini sana ödeteceğim!”

Ye Lingchen onu tamamen görmezden geldi ve sadece sessizce bekledi.

Yan tarafta, Xiao Feifei'nin gözleri kırmızı ve yaşlıydı. Endişeli hasta, mırıldandı, "Lingchen, neden gitmiyorsun... şimdi kaçmalısın!"

"Çalıştırmak? Koşmaya gerek yok!” Ye Lingchen başını salladı.

"Rahibe Feifei, masada çok lüks yemekler var ve onlardan zevk alacak kimse yok. Bu çok israf. Önce yemek yiyelim."

Bununla birlikte, tüm kalabalığın bakışları altında masada tek başına yemeye başladı.

Lu Hao'nun uluması aniden durdu ve Ye Lingchen'e inanmazlık ve aşırı aşağılamayla baktı.

Kibir, şatafatlı!

Bu ona karşı tam bir saygısızlıktı!

Salondaki diğerleri de Ye Lingchen'e tuhaf bakışlar atıyorlardı.

Bu iyimserlik, bir patlama ile dışarı çıkmaya mı hazırlanıyordu?

“Yiyin, yiyin! Bu senin son yemeğin olacak!” Lu Hao'yu alaya aldı. Mümkünse Ye Lingchen'e atlayıp onu parçalara ayırmaktan başka bir şey istemiyordu!

Sonunda, rahatsız edici atmosfer, hemen ardından bir grup insanın korkutucu adımlarla salona girmesiyle bir dizi aceleci adımla bozuldu.

Ön planda orta yaşlı bir adam vardı. Boyu ortalamaydı ama varlığı heybetliydi, gözleri zehirli bir yılanınki gibi parlıyordu. Kalabalığa aşıladığı ilk izlenim, kudret, kurnazlık ve acımasızlıktı!

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin