Bölüm 28: Ölüm Tanrısının Sekiz İğnesi

326 31 4
                                    

Hm?

Herkes şaşkına döndü.

Gürültünün kaynağına doğru döndüler ve odanın penceresinin dışında, alt kattaki manzaranın tadını çıkarıyormuş gibi görünen bir genç gördüler.

"Sen?"

Büyükusta Jiang'ın yüzünden hoşnutsuzluk dolu bir ifade geçti, "Tıbbi becerilerimden şüphe mi ediyorsun?"

Zaten sonucunu vermişti. Ye Lingchen'in sözleri ona hakaret etmişti.

Ne düşünüyorsunuz, Bay Lin, sadece onu tedavi etmem gerekip gerekmediğini söylemeniz yeterli. Ye Lingchen, Büyük Usta Jiang'ı görmezden geldi ve sormaya devam etti.

Lin Ailesi tamamen sessizdi. Kalplerinde, Ye Lingchen'in şaka yapmadığını gerçekten umuyorlardı, ancak akıl yürütmeleri onlara bunun pratikte imkansız olduğunu söylüyordu.

Büyük usta Jiang, alanında bir uzmandı. Hastalık ölümcül aşamada olmasaydı, birine ölüm cezası vermezdi.

Önlerindeki bu genç, çok gençti, ne biliyordu?

"Ah, ne gürültü!"

Büyükusta Jiang, öfkesine rağmen gülümsedi, "Büyükbaba Lin'in solunum sistemi, ölümcül akciğer kanseri olan bazı hastalardan daha kötü durumda, onu tedavi etmek için hangi temele sahipsiniz?"

"Bu dünyada en çok nefret ettiğim şey tıp profesyoneli gibi davranıp bunu kendi yararına kullananlardır!"

Ye Lingchen başını iki yana sallayarak yumuşak bir şekilde iç çekti, “Geleneksel Çin Tıbbının bir uygulayıcısı olsaydın, yine de sana bazı tavsiyelerde bulunabilirdim. Batı Tıbbı uygulayıcısı olmanız ve köklerinizi unutmuş olmanız çok yazık. Pozisyonlarımız tersine dönseydi, tıbbi becerilerimi anlayabilir miydin? "

Sen ... bana tavsiye mi veriyorsun? Büyükusta Jiang, Ye Lingchen'i işaret etti, tüm vücudu öfkeyle sallandı, yüzü kıpkırmızı oldu, “Yalan söylüyorsun alçak! Utanmazlığın sınır tanımıyor mu? "

Ye Lingchen'in cesur iddiaları karşısında şok olan herkes birbirine baktı.

Kendileri görmeselerdi inanmazlardı. Zor sakal bırakabilen bir genç, Büyük Usta Jiang'a bu şekilde hakaret etmeye cesaret edebilirdi.

"Bu iyi. Bay Lin bana inanmadığı için hoşçakalın. "

Ye Lingchen elini salladı ve ana girişe doğru uzun adımlarla yürüdü.

Lin Tianhua ve Lin Ruoyu'nun iyiliğinden Sekiz Aşırılık Yumruğu öğrenmişti. Ye Linchen kimseye iyilik borcu olan biri değildi ve bu yüzden yaşlı adamı iyileştirmeye gelmişti.

Ancak her noktada durdurulduğu için ısrar etmedi.

"Bekle!" Lin Ruoyu aklı başına geldi ve Ye Lingchen'in yolunu keserek gözyaşlarını silerek, “Sana inanıyorum! Katılıyorum! Lütfen büyükbabamı kurtarın! "

Ye Lingchen, Lin Ailesi'ndeki diğerlerine baktı ve kimsenin buna karşı çıkmadığını görünce yaşlı adamın yatağına oturdu.

Açıkça konuştu, "sekiz gümüş iğne ve bir brülör getirin".

"Hm! Hangi yeteneklere sahip olduğunu görmek istiyorum! " Büyük Usta Jiang öfkeyle bir kenara çekildi.

Sekiz gümüş iğne ve brülör hızla ona getirildi.

Brülör odanın sıcaklığını ısıttı. Alevlerin kırmızı parıltısı, orada bulunan herkesin yüzüne yansıyor, yüzlerini de kırmızıya boyuyordu.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin