Tam o anda, biraz tombul orta yaşlı bir adam dışarı çıktı.
Küçük bir tutam sakal attı, gölgeliklerle gülümseyerek yürüdü.
Li Tai onu hevesle karşılamaya gitti, "Patron Zheng, seyirci ölçümü nasıl?"
Gösterimden sonra izleyici ölçüm istatistikleri herhangi bir telefondan kontrol edilebilirdi, ancak Li Tai sabırsızlandı ve bunun yerine gerçek zamanlı verileri almak için doğrudan TV istasyonuna gitti.
“Hahaha, Yaşlı Li, bu sefer altını vurdun!” Zheng Bing güldü, "Ben dışarı çıkmadan hemen önce seyirci ölçümü 2'yi geçti!"
"2'yi geçti!?"
Li Tai şaşırmıştı, yüzü parlıyordu, "Gerçekten mi?"
"Kesinlikle! Ayrıca, nispeten hızlı bir şekilde yükseliyor! Şimdi bile hala tırmanıyor!” Zheng Bing onaylayarak başını salladı.
"Yaşlı Li, ileriye doğru büyük bir adım attığınız için tebrikler!"
Huff-
Li Tai derin ve uzun bir rahatlama nefesi verdi. Kaygı geçtiğine göre, yerini durdurulamaz bir heyecan duygusu aldı.
İnternetin çok rahat olduğu bu çağda herkes bilgisayar ve telefon başındaydı. Hala TV izleyecek olanlar azalıyordu, bu nedenle 2'lik bir izleyici ölçümü zaten övgüye değer bir başarıydı.
Li Tai'nin rekoru sadece 1,6 idi!
'Evet... Y beni hayal kırıklığına uğratmadı! Dün seyirci ölçümü sadece 1.2 idi. İzleyicilerin çoğunun onu izlemek için burada olduğu çok açık!' Li Tai kendi kendine düşündü.
Popülarite artışındaki ana faktör, çıplak elleriyle bir kurtla dövüştüğü o video yüzündendi. Ardından, gösterinin popülaritesini koruyan oyunculuk becerileri vardı. Tüm diziyi tek başına taşıdığı söylenebilir!
“Yaşlı Li, bu… Y. O nasıl bir insan? Bilmelisin değil mi?” Zheng Bing daha fazla bilgi bulmaya çalıştı.
"Anonim kalmayı tercih ediyor. Onu ifşa etmek benim için uygun değil.”
"Bana bile mi?" Zheng Bing hafifçe kaşlarını çattı, "Yaşlı Li, biliyorsun ben bir geveze değilim. Seyirci ölçümleri bir şekilde garanti altına alındığına göre, istasyonumuz onu varyete programımıza davet etmeyi planlıyor.”
Li Tai başını sallarken acı bir şekilde güldü, "Patron Zheng, sana söylemek istemediğimden değil ama cesaretim yok."
"Korktun mu? Onu destekleyen büyük şutları var mı?” Zheng Bing şaşırmıştı.
Li Tai'nin ifadesi ciddiydi, gökyüzünü işaret etti ve "Gökyüzü kadar büyük!" diye mırıldandı.
…
Çal, çal, çal!
Erkek yatakhanesinde Ye Lingchen telefonunu aldı.
"Merhaba, Rahibe Feifei."
"Lingchen, ünlü olmak nasıl bir duygu?" Xiao Feifei'nin sesi, küçük bir kıskançlık belirtisi taşıyan telefonda duyulabiliyordu. "Artık benden daha popülersin."
"Rahibe Feifei, lütfen benimle dalga geçme. Seninle karşılaştırıldığında ben bir hiçim." Ye Lingchen gülümseyerek cevap verdi.
“Weibo ve Tieba şu anda sizinle ilgili konularla dolup taşıyor. Bir kurtla güreşmekten, bir küçük kızı kurtarmaktan, şaşırtıcı oyunculuk becerilerine kadar. Seni bulutların içinde övüyorlar.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Научная фантастикаBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...