Bölüm 25: Perde İçin Doğmuş

315 32 0
                                    

Gerçekten dövüş sanatları öğrendi mi?” Bayan Lin, siluetine bakarak sordu.

Xiao Feifei, göz kırpmayan bakışları Ye Lingchen’e sabitlenmiş olarak başını salladı.

Boş alanda Ye Lingchen’in gözleri neredeyse kapalıydı. Her iki yumruğu da, ayağı bilinmeyen bazı ayak hareketlerini takip ederek düzgün bir duruş aldı. Attığı her adıma bir yumruk eşlik etti.

Vücudu her yumrukta sürekli değişiyordu. Tek adım, tek yumruk. Sade ve basit olmasına rağmen, dağların çatlaması, nehir akışının bozulması veya gökyüzünde mucizevi işaretler olmaksızın mükemmel bir uyum duygusu vardı.

Yakından bakıldığında, Ye Lingchen’in attığı her adımın mesafesinin tamamen aynı olduğu fark edilebilir. Yumruklarının her biri tam olarak aynı hızda uygulandı. Her adım, her yumruk ve hatta her yumruk arasındaki nefes bile mükemmel bir şekilde koordine edildi.

Sonunda, basit yumruklar değişmeye başladı. Ye Lingchen’in vücudu harekete geçti. Her hareket sanatsal bir güzellik hissi veriyordu.

Ancak böyle güzelliğin etkisiyle yoğunlaşmaya başladı.

Vücudundaki kaslar, seyircinin gözlerinin seğirmesine neden olacak şekilde şişti. O, göz korkutucu bir aura yayan bir avı takip eden bir kaplan gibiydi.

“Güzel!” Bayan Lin, onu iltifat etmek zorunda kalan Ye Lingchen’e baktı.

Ye Lingchen’in yumrukları, arada bir eksiklik olmadan birbirine bağlıydı. Tüm süreç doğal görünüyordu ve kolaylıkla gerçekleştirildi.

Başkalarının setlerini sergilediğini görmüştü ama hiçbiri Ye Lingchen’e benzemiyordu. Doğal ve basit, sanatsal ama enerjiyle dolu.

Adımla yumruk, Qi ile adımlar, akılla Qi, hepsi bir arada. Güneşin altında, Ye Lingchen’in her hareketi, sanki çevreyle bütünleşiyormuş gibi uyumluydu.

Xiao Feifei’nin gözleri şaşkınlıkla parladı, ağzının köşesi bir gülümsemeye dönüştü.

Ancak Li Tai gözlerini kocaman açmıştı – önündeki bu inanılmaz yeteneğe bakıyordu.

O da aynı alanda uğraşan biriydi. Tek bir bakışla Ye Lingchen’in yumruk tekniklerinin olağanüstü olduğunu anladı.

Yumrukları etkileyiciydi, yumruklarının boğuk sesleri ona doğal olarak eşlik ediyordu, hepsi birbiriyle bağlantılıydı. Teknikleri, onlarca yıl eğitim almış eski ustalarla karşılaştırılabilir.

Bir his vardı, Ye Lingchen hareketlerinin bir videosunu çevrimiçi olarak yüklerse, kesinlikle başka bir kargaşayı tetikleyecekti.

Dövüş sanatları dünyasında bir uzman!

Bu, bir dövüş sanatları uzmanının genel halk için nasıl bir şeydi!

Sonunda, Ye Lingchen bir hava akımıyla çevriliydi. Hafif esintinin içinde Qi’sinin varlığı yayıldı. Yumruklarının gücü muazzamdı, nehirlerden ve denizlerden gelen sular gibi şiddetliydi.

Bir yumrukta, şiddetli rüzgar dağılmadan önce yumruğunu deldi. Muazzam güç altında, yumruğu havada çatırdarken hava uludu ve kulak zarlarını zorlayan patlayıcı keskin bir sese neden oldu.

Bu yumruk birine vurursa, sonuçları düşünülemez.

Rüzgar, kötüye kullanıldığından şikayet ediyormuş gibi ciyakladı.

Tek bir yumrukta cenneti ve yeri bastırmak, buna kim dayanabilir ki?

Tam yumruklama kuvveti yere dökülmek üzereyken Ye Lingchen’in elleri kontrolü ele aldı. Onun kontrolü altındaki öfkeli güç, istediği gibi döndü. Yüzlerce akarsu kaynağına döndü, akış tersine döndü. Tüm enerji vücuduna geri döndü, tek bir iplik bile kalmadı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin