Bölüm 45: Sana Yardım Edemem!

256 26 1
                                    

Ye Lingchen'in de yüzü asıktı. Lin Ao'dan Çinli bir dövüş sanatçısının gölgesini görebiliyordu, dövüş sanatçılarına olan saygısını yükseltiyordu.

Beklenmedik bir şekilde, Savaşçı Departmanında da pislik vardı!

Bu eğitmen aynı zamanda bir dövüş sanatçısıydı. İlk başta, Ye Lingchen onu kızdırmak istemedi, ama şimdi Lin Ao'nun bu sorunu çözmesi gerekip gerekmediği konusunda tereddüt ediyordu.

“Zhu Changdong kesinlikle zorlandı. O sadece beşinci turda ve şimdiden neredeyse tükenmiş durumda,” diye içini çekti Xu Yiyin.

Sahada herkes mola veriyordu. Zhu Changdong ise, sessizce pistte koşuyordu, ter içindeydi ve gözleri zar zor açık kalıyordu. Her an yorgunluktan bayılacak gibiydi.

Ye Lingchen bir şişe su çıkardı, ayağa kalktı ve Zhu Changdong'a doğru yürüdü.

"İşte biraz su. Eğer beceremiyorsanız, koşuyu durdurun," dedi Ye Lingchen.

"Teşekkür ederim," diye yanıtladı Zhu Changdong minnetle ve ardından tek seferde yarım şişeyi yuttu.

“Bir eğitmenin orospu çocuğu. Onu öğrenci konseyine şikayet edeceğim!”

"Öğrenci konseyi bu tür konularda yargı yetkisine sahip mi?" Ye Lingchen şaşırmıştı.

Zhu Changdong suyundan bir yudum daha aldı, “Bir üniversitedeki öğrenci konseyinin oldukça etkisi var. Genelde öğrencilerin öneriler yoluyla okul yetkilileriyle iletişim kurmaları için bir kanal olarak kullanılır. En azından, yeterince güçlü bir talebimiz varsa, eğitmen değiştirmek sorun olmaz.”

"Tabii, öğleden sonra birlikte gidelim," diye yanıtladı Ye Lingchen mutlu bir şekilde.

Ancak o anda Sun Chao kudurmuş bir köpek gibi koştu.

"S*ktir anneni! Durmana kim izin verdi?” Zhu Changdong'u tekmelemeye hazırlandı, ancak beklenmedik bir şekilde Ye Lingchen tarafından birdenbire durduruldu. Ye Lingchen daha sonra yumuşak bir tonda konuştu, "Efendim, Zhu Changdong zaten beş tur koştu. Sınırına ulaştı. Devam ederse, bazı ciddi koşullar geliştirebilir.”

"Sen kimsin, karışmaya cüret mi ediyorsun? İnsanların önümde gösteriş yapmasından nefret ettiğimi sana daha önce söylemiştim!" Herhangi bir uyarıda bulunmadan eli Ye Lingchen'e tokat atmak için hareket etti!

Sun Chao'nun elini kesmek için ellerini kaldırırken Ye Lingchen'in gözlerinde keskin bir parıltı parladı ve alay etti, "Eğitmen Sun, dövüş eğitimi kurallarında eğitmenlerin öğrencilere karşı haksız fiziksel şiddet kullanamayacağı yazıyor."

*S*ktir! Adınız ne? Dövüş eğitimi notun için sana sıfır puan vermeyeceğimi düşünme!” diye bağırdı Sun Chao.

Zhu Changdong suyu Ye Lingchen'e geri verdi, "Unut gitsin, koşmaya devam edeceğim."

şaplak!

Sun Chao suyu yoldan çekti, "Ona su vermene kim izin verdi? Kesinlikle meşgul birisin. İyi! Sana da 10 tur koşturacağım!”

Ye Lingchen'in ifadesi değişmeden kaldı ve ona sakince cevap verdi, “15 tur yapacağım. Bırak dinlensin."

"Sorun değil, hala hareket edebilirim." Zhu Changdong hemen reddederek başını salladı.

Ye Lingchen, Sun Chao'ya baktı.

“Hehe, kahramanı oynamak istiyorsun değil mi? Dinlenebilir, ancak ara vermeden 20 tur atmanız gerekecek! Hemen git!" Sun Chao kükredi, "Gidelim gözümün önünden!"

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin