Bölüm 47 - Sana Meydan Okuyorum!

246 27 0
                                    

Bu yumruk son derece hızlıydı!
Üç fitlik mesafeyi bir anda kapatmak.

Savaşçının Yumruğu!

Tüm dövüş sanatçılarının öğrenmesi gereken temel bir yumruk tekniği.

Özellikle yakın mesafelerde bir rakibi anında düşürmeye odaklandı. Birçok öğrenci sadece bir bulanıklığa tanık olabilir, gözleri hareketi takip edemezdi.

Ye Lingchen'in vücudu sallandı. Kolları kaldırılmış, sol eli yumruğunu bloke ederken, sağ eli üst kolu yandan tutuyordu.

Bundan hemen sonra, vücudu bir üst atış için eğildi!

Havaya savrulan Sun Chao takla attı ve ayaklarının üzerine düştü.

"Bu moron savaşmaya cesaret etti!" Kalabalık sonunda şoktan kurtuldu ve şaşkınlıkla Sun Chao'ya baktı.

"Lil' Ye, bu harika!" diye bağırdı Xiang.

Çok sayıda kız gözlerini Ye Lingchen'e yapıştırdı, güzel gözleri şaşkınlıklarını açığa çıkardı.

"Demek dövüş sanatları hakkında bir iki şey biliyorsun. Bu kadar meşgul biri olmana şaşmamalı!" Sun Chao döndü, buzlu bakışları Ye Lingchen'e sabitlendi ve sadist bir aura yaydı.

Ye Lingchen dudaklarını sıktı, sonra yavaş yavaş, her seferinde bir kelime söyledi: "Ben.Sana.Meydan.Okuyorum!"

Sadece basit kelimelerden oluşan yumuşak bir ses, ancak her kelime öğrencinin kulağına ulaştığında, gök gürültülü bir kükreme gibi geliyordu. Gözbebekleri gözlerinin kenarına kadar daraldı.

Kısa bir süre sonra nihayet geldiler, kulaklarına inanamadılar.

Ye Lingchen bir eğitmene meydan okudu!

Bu sanki yeni doğmuş bir bebek bir yetişkine meydan okumaya çalışıyor gibiydi.

"Lil' Ye, bu çılgınlık! O bir eğitmen. Eğitmen olmak için, Savaşçı Departmanındaki mahsulün kreması olmalısın. Bu gerçek bir dövüş sanatçısı!" Xiang derin bir nefes aldı ve arkadaşını ikna etmeye çalıştı.

"Doğru, Lil' Ye, sözlerini hemen geri al. Bu bir şaka değil!" Patates hızla eklenir.

"Lil' Ye, sakin ol! En ​​kötü ihtimalle bunu olduğu gibi bırakırız. Şaka için kendi hayatını riske atmana gerek yok." dedi Lil' Gen.

Sınıftaki diğerleri de tuhaf ifadeler gösteriyordu.

Şok edici!

Bu çok şok ediciydi!

Başkent Üniversitesi'nin bir kuralı vardı. Dövüş eğitimi süresi içinde, öğrencilerin eğitmenlere meydan okumalarına izin verilir.

Öğrenci başarılı olursa, üniversitede herhangi bir talepte bulunabilir.

Ancak, kural var olmasına rağmen, hiç kimse onu fazla dikkate almadı. Bunun yerine bir şaka olarak kabul edildi.

Başkent Üniversitesi'ne kaydolmak için o kişi Milli Savunma öğrencisi veya sporcu değildi. Bu tür durumlarda bir eğitmene nasıl meydan okunabilir? Bu bir dövüş sanatçısı! Bir meydan okumayı kazanmak istemek, bu sadece imkansızdı!

Beklenmedik bir şekilde, biri bu gün bir meydan okuma yayınladı!

"Bana meydan okumak mı istiyorsun?"

Sun Chao, şoktan çok heyecandan olsa da aynı derecede şaşırmıştı.

Dudağının kenarını büküp dudaklarını yaladı. Gözleri şevkle doldu!

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin