Prodigy Sisteminin bağlanmasından bu yana sessiz kaldı. Ye Lingchen bunun yalnızca yeteneklerini yükseltmesine yardım edebileceğini düşündü, görev dağıtmasını asla beklemiyordu.
Prodigy System olarak ismine sadık kalarak, ilk sistem bağlaması onun sınıfındaydı. Şimdi ani görev bile bir sınıf içinde yayınlandı. Öğretmenin isteği daha önce görevi etkinleştirmiş olabilir mi?
Ye Lingchen şaşırmak yerine baskı altında hissetti.
Sadece bir aylık vakti vardı. Görevde başarısız olursa, sistem ondan bağımsız olacaktır!
Sistemin avantajlarından yararlandıktan sonra, eğer sistemden bağımsız olsaydı, bu onu öldürmekten daha kötü olurdu!
Ayrıca, ödüller de yeterince cazipti.
Bilgiyi yükseltme yeteneğinin kilidi açılacak!
Yüzde 100 yeterlilik, o bilgi alanında mevcut dünyanın seviyesindeki tam ustalığı temsil ediyordu. Onu yükseltmeye devam ederse, bu, bilgisinin Dünya'nın seviyesini aşacağı anlamına gelmez mi?
Başka bir deyişle, bir yeteneğin üst sınırını açarsa, potansiyel olarak bu Dünya'nın ötesinde bir bilgi edinebilir mi?
Ne olursa olsun bu görevi bitirmeliydi!
O zaman, Ye Lingchen'in sistem menüsünde popülerlik için yeni bir sekme vardı. Şu anki popülaritesi 100.556 idi. Oyunlardan ve dizilerden kazandığı popülerlik bu olsa gerek.
Ardından ders saati geldi. Öğretmen deyimlerden ve ünlü eserlerden yola çıkarak klasiklerden akılda kalıcı alıntıların ve eserlerin nasıl üretileceğini anlattı.
'Zhu Xia'dan rehberlik aldı, edebiyat yeterliliği +1.'
'Zhu Xia'dan rehberlik aldı, edebiyat yeterliliği +1.'
'Zhu Xia'dan rehberlik aldı, edebiyat yeterliliği +1.'
…
Ye Lingchen, dersi dinlerken bu klasik eserleri okumayı planladı. Bir an önce edebiyat yeterliliğini artırması gerekiyordu.
Dersin ilk oturumundan sonra ikinci oturum ek matematikti.
Ye Lingchen'in yüzde 60'ta takılı kalan uzmanlığı bir kez daha yükselmeye başladı.
Öğleden sonra derslerden boştu!
Üniversite hayatı sadece rahatlatıcıydı!
Ye Lingchen, yurtta oyun oynama davetini reddetti ve ardından okuldan çıktı.
Bu noktada, kafası sadece görevle doluydu. Bir aylık süre oldukça kısaydı!
Sıradan bir insan için bu kadar kısa sürede 100.000 popülerlik elde etmek imkansızdı. Ancak Ye Lingchen, Legend of the Heroine'da Xiao Feifei ile birlikte rol aldı. Gösterinin popülaritesine rağmen, popülaritesi 100.000'e zar zor ulaşmıştı.
En önemlisi, Ye Lingchen popülerlik kazanmak için bir edebiyat klasiği yaratmak zorundaydı!
Oyunculuktan ve oyun oynamaktan elde edilen popülerlik bu konuda işe yaramazdı!
Bir Edebiyat klasiği!
Bunu ortaya çıkarmayı başarsa bile, yine de yayından geçmesi gerekiyordu. Yayınladıktan sonra, büyümesi hala zaman alacaktı. Bu kadar kısa sürede nasıl 100.000 popülerlik kazanabilir?
Ye Lingchen önce kampüsün yakınındaki bir kitapçıya gitti ve piyasadaki en sıcak edebi eserlere baktı.
Fantastik romanlar, şehir romanları, aşk romanları, Guo Jingming , Han Han*, onları hızla çeviriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ficțiune științifico-fantasticăBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...