Li Muxue'nin yanında başka bir kız daha vardı. Uzun boylu değildi, gündelik spor kıyafetleri giyiyordu ve yüzü o kadar yoğun bir makyajla kaplıydı ki, orijinal görünüşü tanınmazdı. Dalgalı saçları, gangster kızı olduğu izlenimini verecek şekilde boyanmıştı.
Vücudu loli tipine daha yakın olmasına rağmen, büstü şaşırtıcı bir şekilde akıllara durgunluk veriyordu.
"Hmh! Rahibe Muxue'nin adını mahvettin. Ben, Huang Xiaomeng, bugün adalet aramak için buradayım!” Huang Xiaomeng, Ye Lingchen'e sertçe ders verdi, bir kolu akimbo ile ayakta dururken, diğeri doğrudan onu işaret etti.
"Öyleyse Li Muxue'nin söyledikleriyle bana ne kadar sorun yarattığını biliyor musun?" Ye Lingchen'e buz gibi bir bakışla karşılık verdi.
Li Muxue olmasaydı, He Yuan Ye Lingchen'i seçmeyecek ve tüm bu zahmetli kargaşaya neden olmayacaktı .
Çn: Aşkolar burda bizim MC'yi hedef olarak gördüğünden ve işleri onun için zorlaştırmasından bahsediyor
Bu amaçla, Ye Lingchen, onu öldürmeye çalışan Sun Wei tarafından neredeyse vuruluyordu!Li Muxue dudaklarını ısırdı. Dövüş eğitimi sırasında Ye Lingchen'e olanların onunla bir ilgisi olduğunu doğal olarak biliyordu. Huang Xiaomeng'i çekiştirirken gözlerinde özür dileyen bir bakış vardı, "Xiaomeng, bırakalım."
"Mümkün değil! Sen benim kadınımsın ve masumiyetin lekeleniyor. Senin intikamını almalıyım!" Huang Xiaomeng, Ye Lingchen'e baktı, "Manyak Chu, eğer onu hırpalarsan, kız arkadaşın olmayı kabul ederim!"
Huang Xiaomeng şaşırtıcı derecede kararlıydı. Hareketleri Ye Lingchen'in ifadesinde hafif bir değişikliğe neden oldu.
Konuşmasının ilk yarısı Li Muxue'yi boynuna kadar kızıla döndürmeyi başardı. İkinci yarı Ye Lingchen'in nefesinin kesilmesine neden oldu.Önden Manyak Chu'ya baktı, sonra bakışlarını Huang Xiaomeng'e kaydırdı.
Adamın görünüşü düzgündü, özellikle yüzündeki o erkeklik. Ancak, onun Huang Xiaomeng gibi bir gangster kıza aşık olmasına ne sebep oldu?
"Kardeş, zevkin gerçekten... bir şey." Ye Lingchen el salladı, "Sen ve ben birbirimize kin duymuyoruz. Seninle savaşmayacağım. Sadece gitmek."
Manyak Chu kaşlarını çattı. Bir süredir bu "sert adam" repliklerini düşünüp Ye Lingchen'de kullanmayı planlamıştı. Ancak Ye Lingchen'in onu kullanacağını ve kalbinde biraz kedere neden olacağını beklemiyordu.
O sırada birçok öğrenci durumu fark etmiş ve etraflarında toplanmaya başlamıştır.
"Aman tanrım, bu savaş manyağı Manyak Chu mu?"
"S*ktir! Neden o burda? Huang Xiaomeng'e tekrar kur yapmak için mi burada?”
"Oradaki adam kim? Huang Xiangmeng'i geçti mi? Şimdi kesinlikle Manyak Chu'dan dayak yiyor."
"Geçen sefer birinin Huang Xiangmeng'i geçtiğini ve Manyak Chu'dan dayak yedikten sonra hastaneye kaldırıldığını duydum."
…
Etrafındaki tartışmaları dinleyen Manyak Chu'nun ruh hali düzeldi.
“Ben Capital City Spor Okulundan Manyak Chu. Savaştaki olağanüstü yeteneklerim nedeniyle Savaşçı'nın eğitim bölümüne kabul edildim.” Manyak Chu'nun yüzü gururla doluydu, “Üniversitenizden hiç kimsenin beni bir tura çıkaramayacağını söylemek abartı olmaz!”
Birikimden sonra nihayet sövgüsünü gösterebildi, “Birbirimize karşı kinimiz yok. Li Muxue'den içtenlikle özür dilersen, ben, Manyak Chu, seni bağışlarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...