[Bak, yayıncı öfkelenmek üzere. Yine o, Y-Tanrım!]
[Panik yapmayın flama. Bu sefer durumda bir değişiklik var. Y-God ... rakip takımda!]
[F * ck. Y-God rakip takımda olduğuna göre artık harika bir tur olacak.]
[Sonunda ona öfkemi açığa çıkarabilirim. Merhamet göstermeye gerek yok Coold Goddess. Y-God'ı sert vur!]
...
Coold'un canlı kanalı kargaşaya dönüştü. Y-God'a karşı cezalandırıcı bir güce dönüşmüştü.
Görünüşe göre herkes bu Y-Tanrısından son derece nefret ediyor. Merak etmeyin. Bu turda onunla yavaşça oynayacağım! " Coold'un büyüleyici gözleri soğuk parıltıyla doluydu. İki turluk tuzağa düştükten sonra, Y-Tanrı'nın adını kalbinin derinliklerinde çoktan hatırlamıştı.
Daha önce solo MMR: 0 puanlı maç için yeni bir hesap kullandı. Başlangıçtan bu yana iki mağlubiyet turu nedeniyle, hesap artık işe yaramıyordu. Bunun oyun tarihindeki en kötü tuzak olduğu söylenebilir.
Ye Lingchen'in güzelliğin dikkatini çoktan çektiğine dair hiçbir fikri yoktu. Oyun arayüzüne girdi ve canlı yayın izleyicilerine anlaşılamayacak kadar derinmiş gibi, "Size bir tanrının bu turu nasıl kontrol ettiğini göstereceğim" dedi.
Bir yayıncının kendi numarasına sahip olması gerektiğini çok iyi biliyordu, bu yüzden derhal katı bir emir verdi: "Kaybedersem bok yiyerek canlı yayın yaparım!"
[Sıcak bir b * t yemeği çoktan hazırlanmıştır. Lütfen yemeğinizin tadını çıkarın, flama.]
[Bu dünyadaki en korkunç şey bir noob ile karşılaşmak değil, ama noob onun bir noob olduğunun farkında olmadığında en korkunç şeydir.]
[Streamer, bahse girerim rakip takımda kimin olduğuna dair hiçbir fikrin yok, değil mi? Ne yazık...]
[Herkes kavga etmeyi bırakın. Coold Goddess, flama için boktan bir yemek satın aldığını söyledi!]
...
God-Y, Shadow Fiend'i seçti.
Ekranda beliren tanıdık sözcükleri izlerken, Coold'un dudakları soğuk bir kavis oluşturdu. Kahramanında da aynı seçimi yaptı. O, Avcı Lina'ydı!
Lina, tüm DotA dünyasında muazzam bir hasar patlaması verebilen en iyi yeteneklerden birine sahipti. Dahası, son derece zarar verici yeteneklere sahipti. Shadow Fiend'in baş düşmanı olarak tanımlanabilir. Bu kahraman seçimine göre Coold'un Ye Lingchen'e olan nefretinin ne kadar derin olduğu anlaşılabilir.
Bu rauntta Ye Lingchen orta şeridi güvenle seçti. Shadow Fiend uzun adımlarla yürüdü ve yürüdüğü yerde siyah bir yol bıraktı. Kıyaslanamayacak kadar yakışıklıydı.
Lina ortaya çıkar çıkmaz Dragon Slave yeteneğini birbiri ardına serbest bıraktı. Kırmızı alevler yolu kesti ve Shadow Fiend'in vücudunu kesti ve bir tüp kanı çekti.
Ardından Lina, CD 1'den sonra Ye Lingchen'in HP 2'ye zarar verirken karşılık vermesini engellemek için başka bir Dragon Slave dalgasını serbest bırakmak üzereydi .
Ye Lingchen hiç panik yapmadı ama tecrübe biriktirmek için korkakça kulenin altına saklandı. Takımını güçlendirmek için ara sıra Shadowraze'i serbest bıraktı. Baskı nedeniyle korkunç bir durumda olduğu ortaya çıktı.
[Coold bu savaş için yeni malzeme almadı. Gölge Şeytan'ı vurmaya devam edebilmek için büyüsünü sürekli olarak yenilemek için sadece bazı sihirli iksirler taşıyor.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Sci-fiBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...