Ana sahnede Ye Lingchen ve Sun Chao karşı karşıya geldi, aralarındaki mesafe sadece beş metreydi.
Sun Chao'nun gözleri heyecan ve kanla doldu. Yumruğunu tuttu, sonra eklemlerini gevşetmek için omuzlarını silkti.Herkesin gözlemi altında, korku aurası yayan bir kaplan gibiydi. Aksine, Ye Lingchen sıradandı. Bir öğrencinin saflığıyla olduğu yerde durdu.
"Dövüşler risklidir. Bir uzvunu kaybedersen beni suçlama." Sun Chao, ağzının kenarını kaldırarak sırıttı.
Ye Lingchen, sahnede bile değilmiş gibi sakin bir ifadeye sahipti.
"Sana bir şans daha vereceğim. Tüm sınıftan özür dile ve eğitmenlik görevinden istifa et. Bu şansı kaçırırsan merhamet dilemek için çok geç olacak."
Ye Lingchen'in basit sözleri sessiz alanda kulağa aşırı derecede uyumsuz geldi ve kalabalığın daha da sessizleşmesine neden oldu.
Hemen ardından, kalabalıktan korkunç alaylar ve alaylar yükseldi.
Herkes Ye Lingchen'e geri zekalı bir çocukmuş gibi bakıyordu.
"S*ktir! Doğru mu duydum? Sanırım kulaklarımda sorun var."
"Eğitmene meydan okumaya cüret etmesine şaşmamalı. Onun bir geri zekalı olduğu ortaya çıktı Bu altın!"
"Görünüşe göre bu övünme turu için ona tam bir puan vermem gerekiyor."
He Yuan da kahkahalar içinde bir ileri bir geri sallanıyor, karnına tutunuyor ve her tarafı titriyordu - dengesini koruyamıyordu. Şaşırarak haykırdı, "Bu çocuk gerçekten bir iki şey biliyor! Konuşma sanatında bile ustalaştı. Birini birdenbire güldürebilir! Bu çok korkutucu!"
Li Muxue başını iki yana salladı, gözleri karışık duygularını ele veriyordu.
Bu adam otobüste oldukça şaşırtıcıydı. Tavrı, iktidara boyun eğmesini imkansız hale getirdi. Ne yazık ki rakibi bir eğitmendi!
Bir kişinin duruma nasıl uyum sağlayacağını öğrenmesi gerekir. Bir rakibin gücünü kendi zayıflığına uydurmak için kullanmak... bu sadece bela aramaktı!
"Kardeş Muxue, o bir hiç için endişeleniyor olabilir misin?" Huang Xiaomeng endişeliydi, "O ilk öpücük saçmalığına asla aşık olmamalısın! Sadece rastgele bir köpek ısırığı gibi davran, kanma!"
"Hayır, değilim! Kes şu saçmalığı!" Li Muxue kızardı, sonra sustu.
Kalabalığın içinde Ye Lingchen'in tüm sınıfı paniğe kapıldı, yüzleri kül oldu.
Bu bir dövüş sanatçısıydı. Sıradan bir insanı basit bir kıskaçla kolayca alt edebilirler. Lil' Ye neden bu ihtiyatsız iddialarda bulunsun?
"Sorun ne? İfadelerin birdenbire çirkinleşti?" He Yuan'ı Lil' Gen'e ve diğerlerine kıstırdı.
"Lanet olası çeneni kapatabilir misin!?" diye bağırdı Patates.
"Neden gerginsin?" He Yuan kıkırdadı, "Yerinde olsam hemen bir tekerlekli sandalye alırdım. Bu, daha sonra o salağı sahneden uzaklaştırmana yardımcı olur. Ah, doğru. Ayrıca beynini kontrol etmesi için onu hastaneye getirmelisin. "
Sun Chao, gözyaşlarına boğulacak kadar gülüyordu. Parmakları Ye Lingchen'i işaret ederek derin bir nefes aldı, "Ne saçmalık konuşuyorsun! Bana bir şans mı veriyorsun?"
Bunu söyledikten sonra doğrudan Ye Lingchen'e doğru atıldı.Bir inçlik yumruk!
Hileli açıyla şimşek kadar hızlı, yılan kadar kurnazca yumruk Ye Lingchen'in göğsüne doğru fırladı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...