Bölüm 65 - Canlı Yayın İkinci Raunt!

233 25 2
                                    

Song Qian mesajı bir nefeste iletti, sonra sessizce Ye Lingchen'in cevabını bekledi.

Son derece endişeliydi.

Huyu'nun başkan yardımcısı ve müdür yardımcısı olarak, doğal olarak bu tür yeteneklere karşı bir gözü vardı.

Grave Robber's Chronicles'ı dinledikten sonra, ilk izlenimi, romanın kesinlikle bir hit olacağıydı!

Süper bir mega vuruş!

Bu nedenle, diğerleri hala romana dalmışken, o zaten en önemli şeyi düşünmüştü: telif hakkı!

Artık platformun performansı TikTok'tan etkilendiği için işler iyi görünmüyor. Popülerlik kazanmak için umutsuzca göz alıcı bir şeye ihtiyaçları vardı!

Mezar Hırsızı Günlükleri Ye Lingchen'in iddia ettiği kadar iyi çıktıysa, daha sonra daha ilginç hale gelecekse, bir kumar oynamaya istekliydi!

"Tabii ki!"

Song Qian, Ye Lingchen sakince cevap vermeden önce çok beklemedi.

"Haha, çok açık sözlüsün! Sözleşmeyi en kısa sürede hazırlayacağım.”

Song Qian rahat bir nefes verdi. Huyu'nun geri dönüşü buna bağlıydı!

Yurtta geri…

Tüm erkek yurdu aydınlandı, son derece canlıydı. Herkes heyecanla bir şeyler tartışıyordu. Ye Lingchen kulak misafiri olmak için kulak kabarttı.

"S*ktir harika! Bir korku hikayesinin böyle anlatılacağını hiç beklemiyordum!”

“Y-Tanrı harika. İlk başta onu oyun oynarken izlemek için oradaydım ama sonunda iki saat boyunca bir hikaye anlatmasını dinledim!”

"Kim değildi? Sadece oyun becerilerinin harika olmadığını, aynı zamanda hikaye anlatımının da bir o kadar destansı olduğunu kim düşünebilirdi?”

"Saçmalamayı kes. Y-Tanrı'dan gelecek hikaye anlatımı seansları düşüncesi bile beni heyecandan titretiyor."

"Ah! Böyle bir işkence. Neden tek seferde bitiremiyor? Tabutta ne olduğunu bilmek istiyorum!”

"S*ktir! Sınıf gözlemcisi, seni eğri bükücü. Senin ders çalışman gerekmiyor muydu?"
Çn: Eğri bükücü bu bir argo ve anlamı üstün akademik performansla çalışmalarında mükemmel olan öğrenciler

"Sus, bana hatırlatma. Dönüş yolundaydım ve Y-Tanrı'nın yayınının bir kısmını dinledim, ardından aceleyle eve koşup kendim izledim…”

Yol boyunca, tüm öğrenciler heyecanla tartışıyorlardı.

Ye Lingchen'in dudakları istemsizce bir gülümsemeyle kıvrıldı.

Önemsememek istedi ama yetenekleri buna izin vermedi!

Herkes işini tartışırken bu sakin yağma hissi, Ye Lingchen'e dünyadaki tek aklı başında insan olduğu hissini verdi. Son derece tatmin ediciydi!

Yurduna döndüğünde, üç oda arkadaşının yüzleri kontrol edilemez bir heyecanla parlıyordu.

"Ye'zi, neredeydin?! Ne kaçırdığını biliyor musun? Mezar Soyguncusu Günlükleri!” Patates o konuşurken ileri atıldı.

Küçük Gen, “Asla önce ve sonra asla. Tanrı seviyesinde birinci sınıf bir kitap! Bu çok kahrolası inanılmaz!”

Ye Lingchen burnunu ovuşturdu, gülümseyerek, "Xiang nerede?"

"Hahaha, yatakta korkudan titriyor. Yaklaşırken dikkatli olun. Onu daha fazla korkutma," diye güldü Patates.

Xiang, Ye Lingchen'in ranzasının altında uyudu.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin