Bölüm 8: Yüce Usta

501 40 1
                                    

100000RMB kendinden önce götürülürken çaresizce izledi. Ye Lingchen, içinde zihinsel bir çöküş yaşıyordu. Ancak zihin durumunu hızla ayarladı. Vücudunun içindeki Prodigy Sistemi ile kendi kendine yeterli olması gerektiğini ve 100000RMB için kendisine ihanet etmemesi gerektiğini fark etti.

Üniversiteye giriş sınavının yapıldığı sezonda yağmur yağıyordu. Ye Lingchen, sabahın erken saatlerinde babası tarafından uyandırıldı. Çiseleyen yağmurda Hui'an Tapınağı yönünde yürüdü.

Üniversiteye giriş sınavı yakında öğrencilerin üzerine yapıldığına göre, yüksek bir puan almak için en iyi yöntem son dakika ibadet töreniyle elde edildi. Hui'an Tapınağı, Rugao Şehrindeki en popüler tapınaktı. Her gün ibadet töreni için tapınağa insan akınları akın etti.

Hui'an Tapınağı sabahın erken saatlerinde insanlarla doluydu. Birçok insanın sırf günün ilk tütsüsünü sunma şansını yakalamak için binlerce harcama yapmaya istekli olduğu söylendi.

Ye Lingchen 25RMB ile bir giriş bileti satın aldı ve evden ayrılmadan önce annesinin emirlerini yerine getirerek en skorer tütsü teklif paketi satın almak için 15RMB daha harcadı. Sonra Ye Lingchen kalabalığı takip etti ve tapınağa yöneldi.

Önce yol boyunca koruyan dört Göksel Kralın yanından geçti, ardından sırıtan Lord Maitreya ve her zaman merhametli Avalokitesvara geldi. Ye Lingchen her birine arka arkaya tapıyordu.

Tapınağın orta noktası, en ciddi ve en ağırbaşlı Mahavira Salonu'ydu. Gautama Buddha, cennetten dünyaya bakan ana salonun ortasına yerleştirildi.

Ye Lingchen, yan taraftaki Manjushri Salonu'na gitmeye hazırlanmak için Mahavira Salonu'ndan geçmeden önce üç kez ibadet etti.Ancak birkaç adım yürüdükten sonra bir an durdu. Salonun her iki yanında bir kanat odası kütüphanesi kurulduğunu görünce şaşırdı. Ziyaretçilerin okuması için orada saklanan oldukça fazla sayıda Budist kutsal kitabı vardı.

Günümüz toplumunda bir kütüphane bir dekorasyona benziyordu. Ziyaretçilerin geçici bir bakış atması için manzaranın bir parçası olarak hizmet etmek anlamına geliyordu. Hiç kimse kutsal yazıları iyice okumak için odaya girmezdi.

Ancak Ye Lingchen okuma havasındaydı. Prodigy Sistemi ile donatılmıştı. Teorik olarak her şeyi öğrenebilmelidir. Buradaki kitap koleksiyonunun dışarıdaki kitaplardan farklı olup olmadığını merak etti.

Kütüphanede çok sayıda kitap vardı. Dahası, kitapların çoğu nispeten eski ve parçalanmıştı. Tapınağın asırlık bir tapınak olduğu biliniyordu. Ye Lingchen, kitapların eski bir çağda da üretildiğini düşündü.

Ye Lingchen keşif uğruna bir Elmas Sutra kitabı aldı ve sayfaları karıştırmaya başladı.

Kendi kendine çalışan Diamond Sutra. Budizm Yeterlilik +1. '

Kendi kendine çalışan Diamond Sutra. Budizm Yeterlilik +1. '

Ye Lingchen, bir süre sayfaları karıştırdıktan sonra kitabı bir yere koydu. Budizmi öğrenmesinin kendisi için zaman kaybı olduğunu düşündü, bu yüzden başka kitap olup olmadığını görmek için bir göz atmaya karar verdi.

Bir an sonra dikkati 'Budizm ve Taoizm 101'e çekildi.

Kitap, Budizm ve Taoizmin kaynağını açıklıyor gibiydi. Çoğu insan tarafından bilinmeyen dünyadaki genel bilgilerin çoğunu içeriyordu.

'Kendi kendine çalışan Budizm ve Taoizm 101, Genel Bilgi Yeterliliği +1.'

'Kendi kendine çalışan Budizm ve Taoizm 101, Genel Bilgi Yeterliliği +1.'

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin