Bölüm 22: Sekiz Ekstremite Yumruğu

351 31 1
                                    

Ertesi gün Ye Lingchen günlük rutinine devam etti ve sabah erken kalktı.

Bu otel, tarlalarda sabah koşusunu yapabildiği için Ye Lingchen için biraz kolaylık sağlayan bir parkın içinde inşa edildi.

Ye Lingchen, yürüyüşü sırasında parkın çok büyük olduğunu fark etti. Otelin dışında birkaç köşk de vardı. Ormanın arasında kırmızı tuğlalar ve mavi çiniler görülebilirdi. Yaşamak için mükemmel bir yerdi.

Söylemeye gerek yok, burada yaşayanlar kesinlikle zenginlerden ve asillerden oluşuyordu.

Sabah yürüyüşünün ardından Ye Lingchen, Arhat Fist'i uygulamak için nehrin kenarında boş bir komplo buldu.

Üç set sonra, sessiz park nihayet yaya trafiğinde bir artış görmeye başlamıştı. Birçok yaşlı insan oradan geçiyordu, sonra grup olarak pozisyonlarını aldı ve yavaş yavaş Tai Chi egzersizlerine başladı. Hareketleri düzgün bir şekilde koordine edildi.

Sahneyi bir süre gözlemledikten sonra hareket etmeye başladı.

Ancak, başka bir boş komplonun önünden geçerken, izinde durdu.

Yakındaki bir ağacın altında beyaz spor kıyafetli genç bir kadın dövüş sanatları yapıyordu.

Öte yandan, yaşlı bir adam arada bir öksürüyordu. Ara sıra genç kadına bazı ipuçları verirdi. Yaşlı adama arkasında siyahlar giymiş iki koruma eşlik ediyordu.

Bu hastanedeki aynı yaşlı adam ve genç kadın değil miydi?

Ye Lingchen'in kaşları seğirdi. Pekinli olmalarını beklemiyordu. Hareketlerinin bir miktar asalet taşımasına şaşmamalı.

O zamanlar, eylemleri olmasaydı - o yaşlı adam çoktan ölülerin saflarına katılmış olacaktı. Buna rağmen yaşlı adamın yüzü çok soluk kaldı. Sık sık şiddetli öksürüyordu.

Ye Lingchen'in dikkati daha çok genç kadındı. Bakışları, yaptığı şeye bir miktar ilgi gösterdi.

O kızın hareketleri ... dövüş sanatları mıydı?

Arhat Yumruğu öğrenmemiş olsaydı, Ye Lingchen bu düşünceyi dikkate almazdı.

"Bu nesilde hala dövüş sanatları uygulayıcıları var mı?" Ye Lingchen şaşırdı ve onlara yavaşça yaklaştı.

Genç kadın, dövüş sanatlarına aşırı derecede odaklanmıştı. Her yumruğa bir ses eşlik ediyordu. Uzun, ince vücudu ve zarif hatlarıyla, yiğit bir güzellik havası yayıyordu.

"Belinden güç! Duruşunuzu sağlamlaştırın! Yumruk atarken tereddüt etmeyin! "

Yaşlı adam, öksürük nöbetleri eşliğinde, yandan sertçe ders veriyordu.

'Lin Ruoyu'nun dövüş sanatları, Sekiz Ekstremite Yumruğu + 1 uygulayarak gözlemlenmesi.'

'Lin Ruoyu'nun dövüş sanatları, Sekiz Ekstremite Yumruğu + 1 uygulayarak gözlemlenmesi.'

'Lin Ruoyu'nun dövüş sanatları, Sekiz Ekstremite Yumruğu + 1 uygulayarak gözlemlenmesi.'

...

Yaklaştıkça, kafasında Ye Lingchen'i şaşırtan bir dizi yeterlilik mesajı belirdi.

Uyguladıkları dövüş sanatları Sekiz Ekstremite Yumruğu idi!

Arhat Yumruğu öğrenmesi nedeniyle, Ye Lingchen kasıtlı olarak dövüş sanatları üzerine çeşitli kitaplar aradı. Hiçbiri uygulanamamasına rağmen, yine de dövüş sanatlarının birçok sırrını öğrenmeyi başardı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin