Siktir! Patates, bana ihanet mi ettin?” Sanki güvendiği bir arkadaşının ihanetini yaşıyormuş gibi inanamayarak Xiang’ı haykırdı.
Ekranda kahraman, yenilgiyi kabul etmek istemeyen derin bir uluma eşliğinde düştü.
“Korkma, intikamını alacağım!” kükredi Patates, tek başına beş kişilik baskının içine koştu.
Bununla rakiplere çifte öldürme yaptı.
Xiang, hayatta kalan tek Lil ‘Gen’e “Lil’ Gen, sana Shadow Fiend’i seçmemeni söylemiştim. Bu kahraman yumuşacık. Bu işe yaramaz,” dedi.
“Y-God’ın canlı yayınını gördüm. Shadow Fiend çok güçlü. ”
“O bir profesyonel, nasıl karşılaştırabilirsiniz?”
“Merak etmeyin, ikiniz de öldüğünüz için utanç içinde yaşamayacağım! Ölümünüzle yüzleşin!” Lil ‘Gen kükredi. Adalet arayışında, benzer şekilde içeri girdi ve rakiplerini besledi.
“Y-God’ın canlı yayınlarını izlediniz mi?” Ye Lingchen’in ilgisi arttı.
Patates anında cevap verdi, “Bu tanrıların Tanrısı, onu izlemeliyiz! Lil ‘Gen ve ben, canlı yayınını izledikten sonra yanan tutkumuz nedeniyle Dota olan bu çukura indik.”
“Doğru, Y-God Shadow Fiend’i oynamak süper havalıydı!”
“Y-God’ın Shadow Fiend oyunlarının çoğu onu İLK 10’a girdi ve 10 milyon görüntülemeyi aştı!” Xiang daha da açıkladı.
Lil ‘Gen pişmanlıkla iç çekti, ” Maalesef Y-God bir süredir yayın yapmamıştı. Onu çok özledim. ”
Ye Lingchen kendini beğenmiş hissederek başını salladı. Canlı yayın alanında oldukça ünlü olmasını beklemiyordu.
Tam o sırada ekranda bir dizi kırmızı mesaj görüntüleniyordu. [Tersi, üç kişilik önceden hazırlanmış bir ekip değil mi? Noob!]
Mesaj [Overbearing Might] adlı bir rakipten geliyordu
” Lanet olsun , bu bir provokasyon! Bu bizi doğrudan kışkırtıyor!”
“Bu tolere edilebilir mi? Mümkün değil!”
“Canın cehenneme! Onu takip edip avlayacağım!”
Üç oda arkadaşının kanı kaynadı, rakip takımla sözlü bir savaşa girerken rakibi avladı.
Ancak yetenekleri çok korkunçtu. Sadece herhangi bir düşmanı öldüremediler, bunun yerine rakip takım tarafından defalarca katledildiler ve rakiplerine birden fazla öldürme sayısı sağladılar.
[Çöp, çok çaylaksın! Gel öldür beni!] Rakip takım son derece kibirli bir tavırla alay etmeye devam etti.
“S * ktir, AFK ve onu alevlendireceğim!” Lil ‘Gen oyunu bırakmaya karar verdi ve klavyeye çarptı.
Potato ve Xiang, rakip takım tarafından da tetiklendi, ancak yetenekleri yeterince iyi değildi ve morallerini düşürdü.
[Siz kesinlikle kaybediyorsunuz. Sadece oyunu terk edin, neden oyuna devam etme zahmetine giresiniz ?!] Zorba Onlara sonsuza dek işkence edebilirdi.
“Lil ‘Gen, bırak ben devralayım,” diye seslendi Ye Lingchen.
“Dota da mı oynuyorsun?” Üç oda arkadaşı bakışlarını Ye Lingchen’e çevirdi.
Ye Lingchen başını salladı, sonra otoriter bir ses tonuyla, “Merak etme, bana baba demesini sağlayacağım!” Dedi.
“Pekala, bir dene!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...