Bölüm 17: Bayram

344 32 2
                                    

Leng Leng ve Love Letter'ın popülaritesinin yardımıyla Ye Lingchen'in canlı kanalı şimdiden 10000 kez izlendi. İnanılmaz oyun becerilerine ve yorumlarına ek olarak, müşterilerinden 2500RMB değerinde ödül de biriktirmişti!

S * ktir. 2 canlı yayın seansı ve 10000 ila 2 saatlik masaj seansı aracılığıyla 2500RMB yaptım. Ne zamandan beri para kazanmak bu kadar kolay bir iş. '

Ödülünden parayı çekmeye hazırlanırken geri çek düğmesine tıkladığı için müşterilerinin ödüllerine teşekkür etti.

Huh?

Ye Lingchen hafifçe kaşlarını çattı. Parayı çekmesinin bir yolu olmadığını gördü.

Wechat mesajı gönderdi. "Leng Leng, neden ödülümdeki parayı çekemiyorum?"

"Sözleşmeyi imzalamadın, değil mi? Parayı ancak sözleşmeyi imzaladıktan sonra çekebilirsiniz. "

Ye Lingchen kendini biraz suskun hissetti. "Sözleşmeyi imzala? Bunu nasıl yaparım?"

Bu basit bir prosedür. İHuyu yönetiminden biriyle tanıştım. Yüksek kademeli bir ayrıcalık sözleşmesi için başvurmanıza yardımcı olabilirim. " Leng Leng çok hevesliydi. "Sıradan bir sözleşme, yayıncı ile platform arasında size% 40 ve% 60'lık bir pay verecek. Yayıncı% 40 alır ve platform% 60 alır. Öte yandan, başvurmanıza yardımcı olabileceğim sözleşme size% 60% 40 oranında bir pay verecektir. Üstelik, yüksek kademeli sözleşmeyi kabul ederseniz daha az şarta bağlı olacaksınız. "

Ye Lingchen cezbedildi çünkü% 20 onun için hala ekstra paraydı!

"Peki bunun için nasıl başvurabilirim?"

"Bu seni ilgilendirmez. Onlarla doğal olarak iletişim kurmanıza yardımcı olacağım. Ancak bunu size borçlu olmamın 1 şartı, karşılığında yerine getirilmiş sayılıyor. " Leng Leng sonunda amacını ifade etti.

"Elbette, hiç sorun değil." Ye Lingchen gülümsedi. Durumun kendisi için faydalı olduğunu düşünüyordu.

Aynı zamanda Leng Leng, canlı kanalında tilki benzeri kurnaz bir gülümsemeye dönüştü.

Ye Lingchen'in oyun becerileri ve performansı er ya da geç iHuyu'nun yönetim düzeyini etkileyecekti. Yüksek kademeli bir imtiyaz sözleşmesi teklif edilmesi onun için o kadar da zor değildi. Yapacak pek bir şeyi yoktu ama sadece bir mesaj iletiyordu. Böylesine basit bir mesele ile bir şartı değiştirmedeki başarısı nedeniyle dürüst olmayan bir satıcı olma potansiyeline sahip olduğunu hissetti.

"Soğuk Tanrıça'nın aslında kendi kendine gülümsediğini gördünüz mü?"

S * ktir. Bu belli ki aşık olan birinin gülümsemesi! '

Sadece gözlerimle bakarak Soğuk Tanrıça için hala tek taraflı bir aşk olduğunu düşünüyorum. Bu ürkütücü, ürkütücü ... '

...

Geç oluyordu, bu yüzden Ye Lingchen oyun kafesinden ayrıldı. Akşam yemeğini yemek için yakınlarda traşlanmış bir erişte evi buldu ve kısa süre sonra evine geri döndü.

Bunu takip eden bir süre boyunca Ye Lingchen, yaz tatillerinin rahat zamanlarının tadını çıkardı. Her sabah uyandıktan sonra erken saatlerde bir tur Arhat Yumruğu uygular, ardından yakındaki kütüphaneye gider ve yeterlilik seviyesini artırmak için ilgisini çeken bazı kitaplar okurdu. Öğleden sonralarını Leng Leng ile canlı yayın yaparak geçirdi ve ayrıca Xiao Feifei ile ara sıra masaj seansları yaptı.

Arhat Yumruğu, dışarıdan inşaa odaklanan bir savaş sanatıdır. Ye Lingchen'in başlangıçta gevşek kasları sağlamlaşmaya ve büyümeye başladı. Güçlendiğini açıkça hissedebiliyordu. Geçmişte sadece bir tur Arhat Yumruğu uygulayabiliyordu, ancak şimdi iki raunt çalışabiliyordu.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin