Bölüm 11: Mücadele

391 39 1
                                    

Toplantı üst düzey bir olay gibi görünse de, gerçekte üst sınıf bir parti olarak görülmüyordu. Bazı B listesindeki ünlüleri ve zengin ebeveynleri olan şımarık gençleri bir araya getirmek, bölgedeki yeni başlayanlar için bir partiydi.

Ancak, farklı çevrelerden bağımsız olarak güzel kadınlarla ilgili konuşma konusu eksikliği yoktu. Zhang Yunxi'nin görünümü doğal olarak tüm sahnenin dikkatinin odak noktasına dönüşmüştü.

Kim o güzel kız, neden onu daha önce görmedim?

Çok genç ve narin görünüyor. Sanırım o hala bir öğrenci. "

"Yanındaki o zavallı sürtük onun erkek arkadaşı olamaz, değil mi? S * ktir. Bir gübre yuvasına taze bir çiçek yapıştırmak gibi! "

Kong Wei tarafından getirildiklerini gördüm. Yapabilirsem fiyat sormak için bir şans arayacağım. "

Grup, Ye Lingchen'in varlığını tamamen göz ardı etmişti. Zhang Yunxi'yi neredeyse bir nesneymiş gibi tartışıyorlardı. Sanki hiç kimsenin kendi bölgelerindeki kadınlar için savaşma şansı olmayacakmış gibi konuştular.

Bu sırada birisi, “Kızı düşünmeyi bırak. Kong Wei tarafından GM Wang için ayrılmıştır. "

"GM Wang? O delikanlı, kadınları kıyafetlerini değiştirdiğinden daha hızlı değiştiriyor. Ah hayır, başka bir güzel sebze parçası daha mahvoldu, ”dedi biri duygusal olarak.

"S * ktir. Sanki sen de öyle değilmişsin gibi konuşuyorsun. " Birisi şakacı bir tavırla, "Acaba genç delikanlıya ne olur?" Dedi.

"Doğru. GM Wang'ın bir zamanlar bir kızdan hoşlandığını ve bu yüzden erkek arkadaşının bacaklarını kırdığını duydum. Sanki hiçbir şey olmamış gibi erkek arkadaşına biraz para attı. "

"GM Wang'ın küçük sekreterini binaya götürdüğünü sanıyordum. Sanırım yakında aşağı inecekler ... "

GM Wang otoriter bir öfkeye sahipti, bu yüzden hayalini kurduğu hiçbir kadının onu terk etmesine asla izin vermezdi. Belki GM Wang, Ye Lingchen'in varlığını fark ettiğinde genç delikanlıyı sakatlayabilirdi.

"Bakın, GM Wang burada!" dedi birisi.

Orta yaşlı, kocaman bir göbeği ve yağlı yüzü olan bir adamın ikinci kattan yavaş ve istikrarlı bir şekilde aşağıya inişini izlediler. Kolu büyüleyici görünen bir kadına dolanmıştı ve ikisi de mutlu bir şekilde sohbet ediyorlardı.

Kong Wei'nin gözleri GM Wang'ı görür görmez birden parladı. Kısa süre sonra uzun adımlarla yürüdü.

GM Wang, onu ilk gördüğünde hoşnutsuzluğunu ve sabırsızlığını dile getirdi. Ancak bakışları Zhang Yunxi'yi ilk görür görmez ona sabitlendi. Kendisini Zhang Yunxi'nin vücuduna yapıştırabilmeyi diledi.

“GM Wang, kız kardeşimi buraya getirdim. Bana verdiğin sözü bozma, tamam mı? dedi Kong Wei cilveli bir tavırla.

"Hah-hah-hah, tabii, tabii!" GM Wang neredeyse salya akıyordu. Zhang Yunxi'nin varlığını keşfetmesinden bu yana birkaç günden fazla zaman geçmişti. Zhang Yunxi bu sefer Kong Wei tarafından güzelce giydirilmişti.

Uzun adımlarla Zhang Yunxi'ye doğru yürüdü ...

Yunxi, bu GM Wang. Kibar olun ”, Kong Wei tarafından tanıtıldı.

“Bayan Zhang, benim adım Wang Wenlong. Sizinle tanışmak bir şeref idi." GM Wang yağlı elini Zhang Yunxi'ye doğru uzattı.

Zhang Yunxi derin bir şekilde kaşlarını çattı. İstemeden geri adım atmaktan kendini alamadı. Bu arada Ye Lingchen öne çıktı ve tek seferde GM Wang'ın elini tuttu. Benim adım Ye Lingchen. Sizinle tanışmak bir şeref idi."

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin