Sorun değil, bu heyecanlanacak bir şey değil," diye güldü Ye Lingchen.
"Ye'zi, daha önce bir kungfu ustası tarafından mı eğitildin? Aynı filmlerdeki dövüş sanatçıları gibi mi?" Lil' Gen heyecanla sordu.Ye Lingchen, "Bu sadece bazı yumruk teknikleri, filmlerdeki kadar abartılı değil," diye yanıtladı.
"Bana öğretebilirmisin?"
Bütün adamların gözleri parlıyordu, kendilerini zaten etrafta uçup duvarlarda koştuklarını hayal ediyorlardı.
"Her sabah 5'te uyanacak kadar disiplinli misiniz?" Ye Lingchen gülerek sordu.
Herkes bir anda sussun.
Sun Chao departmana geri gönderildi. Altıncı sınıf eğitmensizdi ama dövüş eğitimini askıya alamazlardı. Bunun yerine, Ye Lingchen'i iki kez uyarmak için gelen eğitmen, geçici eğitmenleri olarak atandı.
Eğitmenin adı Zhou Hui'ydi. Güçlü bir adalet duygusu vardı ve aynı zamanda oldukça karizmatikti.
Görünüşe bakılırsa onları iyi yetiştirmiş ve öğrenciler tarafından çok sevilmişti. Sadece yaptıkları hataları işaret etmekle kalmadı, öğrencileri isteyerek düzeltmeleri için motive etmeyi de başardı.
"Diğer sınıfın eğitmenlerine bakın Bizim sınıf gerçekten kötü şansa sahip," diye mırıldandı Patates.
15:30, mola zamanı.
Arkadaş canlısı olan Zhou Hui geldi ve Ye Lingchen'in yanına oturdu ve ona büyük bir başparmak işareti yaptı, "Küçük dostum, iyi saklamışsın. Bu kadar iyi bir dövüşçü olmanı beklemiyordum. Bu harika! "
"Geçmişte biraz antrenman yaptım," diye yanıtladı Ye Lingchen gülümseyerek.
"Hahaha, sadece alçakgönüllülük yapıyorsun. Yetenek seviyenle, Savaşçı Departmanında bile, nadir görülüyor. Tahminimce üst sınıf elitlerle karşılaştırılabilirsin." Zhou Hui güldü.
Bir an duraksadıktan sonra meraktan sordu, "Peki, üniversiteden ne gibi bir ricada bulunacaksınız?"
"Farklı bir eğitmenim olsun istiyorum."
"Bu kadar?" Zhou Hui, Ye Lingchen'e şaşkın bir bakış attı, "Bu isteğin ne kadar değerli olduğunu biliyor musun? Yüksek lisans, doktora, hatta iş fırsatları isteyebilirsin, üniversite sana kesinlikle yardımcı olacaktır!"
Ye Lingchen gülümsedi, "Sadece bu kadar basit bir istek yeterli."
"İyi! Böyle doğruluk!"
Aniden, çevredeki tüm sesleri bastıran yüksek bir motor kükremesi duyuldu ve kalabalığın kaşlarını çatmasına neden oldu.
Bunu takiben, bir BMW X5 doğrudan kalabalığa doğru sürdü.
Bir canavar gibiydi, kampüs içinde bile pervasızca sürüyordu. Bütün öğrenciler yoldan çekilmek zorunda kaldı.
"S*ktir! Bu Sun Wei'nin arabası!"
Zhou Hui'nin ifadesi büyük ölçüde değişti, şimdi huzursuzlukla doldu.
"Sun Wei?" Ye Lingchen kaşlarını çattı.
Zhou Hui'nin ifadesi karanlık kaldı, "Sun Wei, Sun Chao'nun kardeşi! O bu birliğin içinde değildi. Bugün buraya dönmesini beklemiyordum!"
Araba tarlanın kenarına yanaştı. Kapılar açıldı ve dört adam aşağı indi.
Bir sedye taşıyorlardı, üzerinde yatan şüphesiz Sun Chao'ydu.
Arabadan indiklerinde, Sun Chao bakışlarını doğrudan Ye Lingchen'in yönüne çevirdi, gözleri intikamla doluydu.
Sonunda, arabadan dövüş sanatçısı üniforması giyen bir adam indi.
Otuzlu yaşlarında görünüyordu , Sun Chao'ya biraz benziyor, uzun, kancalı bir burnu ve acımasız gözleri var!
Gelişlerine görünüşte tarlaya yayılan görünmez bir enerji eşlik ediyordu. Oradaki herkes boğucu bir baskı hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...