am bir hanım evladı."
"Ona bak. Birliğimize yarı yolda katılması sence de komik değil mi?”
“Büyük olasılıkla bağlantıları aracılığıyla girdi! Bu adil değil. Bütün birliği tek başına aşağı çekecek!”
…
Fang Hong'un kaşları da derinden çatıldı, başını salladı, "Lin Ao, onu geri göndermelisin. O burada olmaya uygun değil!”
"Şef Fang, Ye Lingchen ilk denemesi olduğu için hala buna alışamadı. Buna hızla adapte olabilmeli," dedi Lin Ao savunmasında.
Fang Hong'un kasvetli bir ifadesi vardı, soğuk bir şekilde, "Birliğim onun kendini uyarlaması için değil!" dedi.
"Bir acemi olarak Ye Lingchen'in performansı bir şekilde makul." Fang Hong aniden tonunu büyük ölçüde değiştirdi, "Ama benim yerime bir dövüş sanatçısı vakfı eğitim kampına gönderilmeli! O çok eksik. Onun burada olması sadece diğerlerini aşağı çekerdi! Onu yavaşça yönlendirmek için ne zamanım ne de enerjim var!”
"Ama..." Lin Ao daha fazla ikna etmeye çalışmak üzereydi ama Fang Hong ona el salladı, "Kelimelere gerek yok. Antrenman zamanlarının ne kadar değerli olduğunu bilmelisiniz. Bu, mevcut olan herkesin geleceğini etkiler. Hepimizin Ye Lingchen'i yalnız beklememizi istemezsin, değil mi?"
Lin Ao içini çekti, sonra sessiz kaldı.
O anda, Ye Lingchen sonunda kursu bitirdi ve yavaşça gruba doğru yürüdü.
Elektrik çarpması nedeniyle saçları dik duruyordu. Kömürleşmiş kısımları vardı. Vücudunun her yeri çamur içindeydi ve yüzü toz içindeydi, son derece darmadağınık görünüyordu.
Onu böyle üzgün bir halde gören diğerleri bir kez daha kahkahalara boğuldu.
"Hey jigolo, geldiğin yere geri dön! Burası sana göre değil!” Koyu tenli bir dövüş sanatçısı yüksek sesle güldü.
Ye Lingchen ona dikkat etmişti. Parkuru aşırı hızla bitiren ilk kişi oldu.
Bu koyu tenli dövüş sanatçısı, bu birliğin en iyileri arasında sayılabilir.
"Eve dönmelisin," dedi Fang Hong sakince Ye Lingchen'e.
Ondan sonra diğerleriyle yüzleşmek için arkasını döndü, “Dikkat! Menüde sonraki çekim. Atış poligonuna girin!”
'Beklendiği gibi, bağlantılar yoluyla gelenler uzun süre dayanamaz!'
Grup başlarını salladı. Fang Hong'un önünde kişinin bağlantılarının gücü önemli değildi.
"Devam etmek!"
Şaşırtıcı bir şekilde, tek bir çığlık herkesin ayak seslerini durdurmayı başardı.
Fang Hong, Ye Lingchen'e baktı, "Eğer kalmana izin vermem için bana yalvarmayı düşünüyorsan, unut gitsin!"
“Bu benim ilk seferimdi, bu yüzden ona aşina değilim. Bir daha yaparsak kesinlikle birinci olacağım!” Ye Lingchen, Fang Hong ile sakince bakıştı.
"S*ktir! Birinciliği almak ister misin? Sana izin vereceğimi bile düşündün mü?" Koyu tenli dövüş sanatçısı ona tersledi.
"Ne saçma! Tamamen utanmaz saçmalık! Sadece bir kez denedin ve ilk sırayı mı istiyorsun?
“Bu çocuk onaylanmış bir kaçık! Hayali bir kaçık!"
Fang Hong önce afalladı, sonra kontrolsüz bir şekilde gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ciencia FicciónBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...