Büyük Üstat Ye, başınız dertte mi? Yardımıma ihtiyaç duyuyor musun?" Lin Shanhe yüzünde bir gülümsemeyle sordu.
Ye Lingchen sessizce Lu ailesi ikilisine baktı, "Sorun bilge... evet, biraz."
“Büyük Usta Ye, üzgünüz! Lütfen daha önce size karşı olan küstahlığımızı bağışlayın.”
Lu Tianxiong korkudan titredi. Bir gümbürtüyle yere diz çöktü ve Ye Lingchen'e doğru eğilmeye başladı.
Topluluk önünde diz çökmek küçük düşürücüydü, özellikle de Lu Tianxiong'un konumuna ve gücüne sahipken.
Yine de Lu Tianxiong diz çökmesi gerektiğini çok iyi biliyordu. Sadece bu değil, aynı zamanda mümkün olduğunca içtenlikle sunması gerekiyordu!
Lu Hao da aynısını yaptı. Yalvarıp yalvarırken gözyaşları aktı, "Büyük Üstat Ye, senin büyüklüğünü fark edemeyecek kadar kördüm. Lütfen cömert zarafetinizi gösterin ve beni esen bir rüzgar gibi bırakın!”
Ye Lingchen muzipçe ikisine baktı.
Lu Tianxiong'un, gerektiğinde ne zaman boyun eğeceğini bilerek, hayatta bu kadar ileri gidebilme yeteneğine sahip olduğunu kabul etmeli.
Diğerlerine gelince, ağızları açık, kapalı kalamayacak halde, bakmaktan gözbebekleri neredeyse yuvalarından düşecekti.
Bu arsadaki bu bükülme ve dönüşler, takip edilecek beyin devrelerinin ötesinde olduğunu kanıtladı.
Lu ailesi baba-oğul ikilisi yerde bir çift köpek gibi yalvarıyordu. Bu durum hayal bile edemeyecekleri bir durumdu.
Yönetmen Li, Ye Lingchen'e baktı, kalbi bir endişe dalgasıyla kaplandı ve cennete teşekkür etti, "Onu destekleyen böyle bir güç merkezi olduğunu düşünmek. Neyse ki tüm bu süre boyunca ona nazik davrandım.”
Xiao Feifei'nin güzel gözleri kocaman açıldı ve şaşkınlıkla elini ağzına koydu, vahiy karşısında hayrete düştü.
"Genç Efendi Lu, bir bardak likörü karıştırdığınızı hatırlıyorum." Ye Lingchen bakışlarını Lu Hao'ya kaydırdı.
"Büyük Usta Ye, bana sadece Lil' Lu diyebilirsin," diye yanıtladı Lu Hao, şişmiş domuz gibi yüzüne bir gülümseme sıkmaya çalışırken.
“Git, getir onu!”
Lu Hao, en ufak bir gecikmeye cesaret etmeden, masadan likör bardağını hemen saygılı bir şekilde aldı.
Ye Lingchen, Lu Hao'yu sakince gözlemledi, "Bu likör... kimin içindi?"
Lu Hao'nun kafası soğuk terle doluydu, camı tutarken elleri titriyordu. "Bu benim için, tam sevdiğim gibi."
"Bana göster!"
"Elbette. İçki için teşekkürler Büyükusta Ye."
Bunu söyledikten sonra, Lu Hao hemen başını geriye doğru eğdi ve tüm bardağın içeriğini boğazından aşağı itti.
Alkolün aşırı yanığı boğazına hücum etti ve dayanılmaz bir acıya neden oldu.
Yine de ne durmaya cesaret edebildi, ne de ağzından tek bir damlanın akmasına izin verdi.
Bütün bardağı temizlerken yüzü buruştu!
“Büyük Usta Ye, bunu bir daha yapmayacağım. Lütfen beni affedebilir misin, lütfen…” Lu Hao başını yere sertçe vurarak eğilmeye devam etti. Sadece çarpma sesinden, kişi acıyı hissedebiliyordu.
Lu ailesinin hayatta kalmasının o noktada Ye Lingchen'in kaprislerine bağlı olduğunu biliyordu. O anda herhangi bir samimiyetsizlik belirtisi gösterirlerse, Lu ailesinin işi biterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ficção CientíficaBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...