Bölüm 12: Xiao Feifei

401 42 1
                                    

Ne?

İnsanlar dikenlerinden aşağı inen bir ürperti hissetti. Kıyaslanamayacak kadar korkunç bir olasılık bulmaktan kendilerini alamadılar. GM Wang ile aralarındaki mesafeyi korumak için arka arkaya geri çekildiler.

"Ne? Ne demek istiyorsun?" GM Wang da aniden korkunç bir şekilde soldu.

Henüz anlamadın mı? Ye Lingchen kayıtsızca konuştu, "Son zamanlarda üşüme mi hissediyorsun? Üstelik kolayca hastalanıyorsunuz ve bağışıklığınız son derece düşük mü? "

Hayır, bu imkansız mı? GM Wang'ın etli yüzünden çılgınca soğuk ter fışkırıyordu. Kısa süre sonra, aniden arkasına döndü ve baştan çıkarıcı kadının yüzüne yüksek sesle bir 'alkışla' tokat atmak için elini kaldırdı.

"Bana söyle! Doğruyu mu söylüyor ?! "

"Hah-hah-hah, bwah-hah-hah-hah ..." Kadının histerik bir şekilde yüksek sesle gülmesini kim beklerdi? "Wang Wenlong, bu senin için kıyamet günü. Senin gibi domuzlardan intikam alabilmek için böyle görünecek o kadar çok estetik ameliyatım oldu ki! "

Whoa!

Olayların dönüşü, olay yerindeki herkesi şaşırttı.

Yıllar önce beni terk ettikten sonra, kasten kendime bulaştırdım. Sonra, seni baştan çıkarabilmek için kendime yeni bir görünüm kazandırmak için estetik ameliyatlar yaptırdım. Bwah-hah-hah-hah. Tıpkı o yıllarda geri döndüğün gibisin. Sadece parmağımın bir kıpırdamasıyla bana bağımlısın! " Baştan çıkarıcı kadın histerik bir şekilde güldü ve gönülsüzce, "Başta beni terk etmenin sonu bu!" Dedi.

"Kaltak!" GM Wang'ın yüzü domuz ciğerine benzer şekilde koyu kırmızıya dönmüştü. Yine de, artık ertelemeye cesaret edemedi ve hızla kaçtı.

"Hastalık tedavi edilemez. Daha uzun yaşamayacaksın. Bwah-hah-hah-hah ... "Baştan çıkarıcı kadın histeriydi.

"Sürtük, sen benim * h * rf * ck * ng kaltaksın!" GM Wang'ın sesi titriyordu. Çıkarken yüksek sesle küfretti.

Toplantıdaki herkes sersemlemişti. Daha önce GM Wang'ın elini sıkan insanlar korkudan soğuktu. Kendilerini dezenfekte etme umuduyla ellerini çılgınca yıkamak için tuvalete koştular.

"Ye Lingchen, harikasın! Hatta tıbbi beceriler konusunda eğitim almışsınız! " Zhang Yunxi şaşkınlıkla Ye Lingchen'e baktı. Bugün rüyadaymış gibi hissettiği çok fazla şey olmuştu, özellikle de kendisi ile aynı köyden gelen bu çocuk. Artık bu kişiyi bir gizemmiş gibi göremiyormuş gibi hissetti.

"Lingchen, lütfen bana bir bak ..." Bu arada Kong Wei endişeyle yanında dururken neredeyse ağlıyordu. Ona yalvardı. "Lütfen hastaysam, tedavi edilebilir miyim diye bana bir bakın?"

"Kadın ortaya çıktığından beri, artık GM Wang ile yakınlaşma eylemlerine girmediniz, değil mi?" dedi Ye Lingchen gülümseyerek.

"Hayır hayır!" Kong Wei başını salladı.

Ye Lingchen, "Başın belada değil ama bundan sonra sağlığına dikkat etmelisin" dedi.

Kong Wei, anında derin bir nefes aldı. Kısa süre sonra, "Lingchen, gerçekten yetenekli bir adamsın. Senin yardımın olmasaydı, başım büyük belaya girerdi. "

Ye Lingchen gülümsedi ama konuşmadı.

Zhang Yunxi, bakışlarında biraz iğrenç bir bakışla kuzenine baktı.

Her zaman, kuzeninin sadece küçük bir ünlü olmasına rağmen iyi bir hayatı olduğu varsayımı altındaydı. Ancak, kuzeninin bu kadar pis yollarla bunu başaracağını hiç beklemiyordu. Üstelik kuzeni de onu neredeyse kurtların yanına atmıştı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin