Uçak iki saatlik uçuştan sonra indi. Ye Lingchen zaten Başkent bölgesine adım atıyordu.
Xiao Feifei, simsiyah saçları omuzlarına kadar uzanarak büyük bir çift siyah gölgeler giymişti. Görünüşü, sanki eskisinden farklı bir insanmış gibi soğukluk ve zarafet yayıyordu.
Grup, kalabalıktan dikkat çekmeden hızla hareket etti ve Toyota Alphard minivanına bindi.
Neyse ki kimse bizi tanımadı.
Rahibe Lin arabaya binerken uzun bir iç çekti.
Xiao Feifei gölgelerini çıkardı ve şakacı bir şekilde dilini dışarı çıkardı, yine de coşmuş hissediyordu.
Başkent'e bu geri dönüş gizlice yapıldı. Varış sırasında sadece birkaç gardiyan onu kabul etti. Birisi onu tanımayı başarırsa, o çılgın hayranlarla karşılaştığında arabaya binmek gerçekten zor olurdu.
Bayan Xiao, görüşmeyeli uzun zaman oldu. Hâlâ her zamanki kadar zarifsin. " Birisi zaten sürücünün yanında bekliyordu.
"Yönetmen Li!" Xiao Feifei haykırdı. "Buraya kişisel olarak gelmeni beklemiyordum. Feifei onurlandırıldı. "
"Hahaha, Xiao Wangfei'nin dizilerimde rol alması, onun yerine benim için onurdur." Yönetmen Li yüksek sesle güldü. "Dahası, çok uzun mesafeler kat ettiniz, sizi şahsen kabul etmem çok doğal."
Xiao Feifei ilk olarak Wangfei karakterini canlandıran bir saray siyaseti dizisinde ün kazandı. Pek çok kişinin ona Xiao Wangfei olarak hitap etmesinin nedeni buydu.
Yönetmen Li yaşlı değildi, ama insanlara nazik davranıyor. Kahkahası özellikle başkalarına sevecen oldu.
Mübadeleden sonra, Yönetmen Li, onlarla aynı arabada olan Ye Lingchen'e baktı. Merakla sordu, "peki bu kim olurdu?"
Xiao Feifei, "Onun adı Ye Lingchen, bir arkadaşım," dedi.
Merhaba, ben Li Tai. Yönetmen Li, Ye Lingchen'e uzun uzun baktı, sonra başını salladı.
"Merhaba," Ye Lingchen benzer şekilde yüzünde bir gülümsemeyle cevap verdi.
Bu yönetmen birçok ünlü diziyi yönetmişti ama Ye Lingchen kaldı
oluşmuş - yüzünde herhangi bir duygu göstermiyor.
Li Tai, böyle bir tepkiden sonra ona ilişkin değerlendirmesini biraz daha artırdı.
Ah, bu, bu dizinin ayrıntılı senaryosu. Gizliliğe ihtiyaç duyduğum için bundan önce göndermedim, ”dedi Li Tai senaryoyu çıkarırken.
Xiao Feifei endişelerini kabul etti ve ardından arabadaki senaryoyu okumaya başladı.
Hedeflerine giden yolculuk sorunsuzdu.
Ye Lingchen, evi terk etmenin acısını geride bırakmıştı. Pencereden, Başkent'in gece manzaralarına sessizce baktı.
Alacakaranlıkta sokak lambaları canlanırken. Trafik dalgalar halinde alçaldı, farlar parladı. Parlaklıkları çapraz olarak kesişti. Sokağın her iki yanında da parıldayan, uzak ve yakın, aynı zamanda da loş ve parlak renkli ışıklar vardı. Çevreden gelen aydınlatma, çevredeki binaların şekillerinin ana hatlarını çizerek birbirinin üzerine geldi. Sonsuz hayal gücü ve ilham üzerine düşünmek için mükemmel bir sahne.
Yol boyunca, üstgeçitler gökkuşakları gibiydi - gökyüzünde güzel bir çizgi çiziyordu.
Gökdelenler, üst üste binen katmanlar ve yoldaki şık gençler. Tüm bunlar Ye Lingchen'in Rugao City'de daha önce deneyimlemediği şeylerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...