Bölüm 37: Çok Havalı

275 25 0
                                    

Bilinmeyen bir yüz olan ve basit ve düşük bütçeli kıyafetlerine ek olarak Ye Lingchen, salondaki pek çok kişiden hafif kaşlarını çattı.

Hemen fısıltılar duyulabiliyordu.

“Kim o? Xiao Feifei’nin uzak bir akrabası olabilir mi?”

“Bu adam o kadar kötü giyinmiş ki, kılık değiştirmiş büyük bir adam olamaz mı?”

“Görünüşe göre Yönetmen Li ve Xiao Feifei ona çok yakınlar, ama nereden geldiğini bilmiyorum.”

Ye Lingchen’in adı hiçbir zaman etrafa yayılmadı ve bir sahnede yer aldığı her seferinde maske takıyordu. Bu nedenle, pek çok insan onu tanımaz.

Meraklıların bir kısmı hemen gidip etrafta en çok bulunan Wu Feng’e sordu.

“Artık tahmin etmenize gerek yok, o çocuk sadece bir zavallı!” Wu Feng soğuk bir şekilde güldü.

“Ne? Bu olamaz mı?”

“Ne olamaz?” Wu Feng’in sesi çok kısırdı, “Ben onu kovana kadar sadece benim ekibimde görevliydi! Xiao Feifei’ye hangi hileleri kullandığını bile bilmiyorum.”

“Anlıyorum.”

“Siktir et beni, ana masada onun gibi zavallı bir ezik, bu sadece bir şaka değil mi?”

“Haklısın, orada oturmayı hak etmiyor!”

Wu Feng’in gözleri parıldadı,

“Köpek, burası senin oturacağın yer değil, dışarı çık!”

Tüm salon sessizleşti ve herkes baktı.

Xiao Feifei’nin yüzü karardı ve soğuk bir şekilde konuştu, “Wu Feng, ne yapıyorsun? O benim onur konuğum!”

“Onur konuğu? Onun değeri nedir? Nasıl onurlandırılır? Köpeğime evde bile değmez!” Wu Feng, Ye Lingchen’e hakaret ederek küstahça konuştu.

“Wu Feng, burada olay çıkarmayı bırak. Kaybol!” dedi Xiao Feifei öfkeyle.

“Xiao Feifei, Genç Efendi Lu’nun hayran olduğu kadın olduğunu unutma. Yanında onun gibi bir sülük olması için, farkında bile olmadan ölebileceğine dikkat et!”

Wu Feng soğuk bir şekilde güldü ve alaycı bir şekilde Xiao Feifei’ye baktı, “Çok uzun zamandır bir yıldız mısın, zevklerin değişti mi? Bu boktan bir parçaya nasıl bakabilirsin?”

Sözleri anında dalgalara neden oldu ve herkes Xiao Feifei’ye inanamayarak baktı.

Wu Feng büyük bir hata yapmıştı.

“Kapa çeneni!” Xiao Feifei’nin yüzü öfkesinde çarpıldı, “Lu Hao, Lu Hao ve ben benim, hiçbir ilişkimiz yok! Ye Lingchen ve ben sadece arkadaşız.”

“Haha, bunu Genç Efendi Lu’nun önünde söylemeye cesaret edebilir misin?”

Wu Feng keskin, soğuk bir bakışla Ye Lingchen’e bakarken sırıttı, “Seni köpek, paran, bağlantıların veya gücün yok. Çöpten daha kötüsün ve benim bölgeme gelip gösteriş yapmaya cesaret ediyorsun ? Defol!”

Ye Lingchen, kalabalığın bakışlarının altında boş bir şekilde oturdu ve yavaşça bir cümle- “Siktir git

.”

Bir göz açıp kapayıncaya kadar atmosfer buz gibi oldu.

“D * mn, bu kaybeden delirdi! Kim olduğunu sanıyor?”

“Bu sülük Xiao Feifei’ye bağlı kalmak için herhangi bir şey yapmaya istekli olamaz mı?”

“Xiao Feifei ona nasıl hayranlık duyabilir? Bu gerçekten bir güzelliğin ve canavarın hikayesi!”

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin