Salonda, odaya ölümcül bir niyet yayıldı. O gün, o noktada kan dökülmeli!Herkes gözünü kırpmadan endişeyle Ye Lingchen'e baktı.
Kıskaç saldırısıyla karşı karşıya kalan Ye Lingchen, korkudan sersemlemiş gibi durdu. Elleri arkasında kaldı, saç telleri havada dalgalandı, yine de hareketsiz kaldı.
Birçoğu gözlerini sıkıca kapatıyor, izleyemiyor.
Yumruk ve hançer ondan bir santim uzaktayken, Ye Lingchen harekete geçti!
Bir civcivin üzerine çullanan bir kartalmış gibi bir elini kaldırdı, Avrupalı iri parçanın yumruğunu kolayca eline aldı.
Daha sonra bir bacağını kaldırdı, son hamleyi yapan ancak ilk ulaşan ayağını Güneydoğu Asyalı'nın omzuna tekmeledi!
Vızıldamak-
Güneydoğu Asyalı'nın vücudu büyük bir kavis çizerek havada uçtu ve duvara kuvvetle çarptı.
Tekme yüzünden omzunun tamamı çarpıldı, vücudu kasıldı, sonra hemen bayıldı.
Ondan sonra Ye Lingchen şimşek gibi çarptı, Avrupalı iri parçanın yanağına bir kanca gönderdi!
Avrupalı iri parçanın kafası yana doğru büküldü, yanakları deforme oldu.
Her iki figür de öne ve arkaya uçtu, en ufak bir inilti bile olmadan sessizleşti.
Sessizlik!
Zaman o an durmuştu!
Salonda, nefes sesleri bile yoktu.
Sanki heykellermiş gibi herkesin gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Olay yerinde şaşkına dönmüşler!
Wu Feng ve Lu Hao dahil.
Ye Lingchen saldırısını başlattığı andan iki fedainin yere düştüğü ana kadar. Tüm süreç üç nefesten daha kısa sürede gerçekleşti!
Sadece üç nefeste!
Çok hızlı!!!
Kimse süreci net olarak göremedi. Ye Lingchen elini ve bacağını kaldırdığı anda sadece o iki kişinin uçup gittiğini görebiliyorlardı.
Sanki rüya görüyorlardı.
Bu sonuç sadece beklenmedik değil, aynı zamanda bir mucizeydi.
Bilmeli ki, hepsi Ye Lingchen'in sonunun ne kadar kötü olacağını tahmin ediyorlardı. Ye Lingchen'in bu kadar güçlü olacağı kimin aklına gelirdi?
“Yani, şimdi hala sadece iki seçenek olduğunu mu düşünüyorsun?”
Ye Lingchen Lu Hao'ya baktı, bakışları Lu Hao'nun vücudunda bir ürpertiye neden oldu ve ona korku saldı.
"Ne yapıyorsun? Uzak dur!"
Ye Lingchen, Lu Hao'ya ulaşana kadar adım adım ilerledi. Kimse onu durdurmaya cesaret edemedi.
Daha önce en şiddetli olan Wu Feng bile o anda ağzını kapalı tuttu.
Bir sonraki an!
Ye Lingchen elini kaldırdı ve rüzgar gibi vurdu.
Lu Hao'nun yanağına bir tokat indi!
şaplak!
Lu Hao yere uçtu.
Salonda yankılanan gürleme sesi kalabalığın arasında sürüklendi.
"Sen... bana vurmaya cüret mi ediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ciencia FicciónBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...