Bölüm 55 - Gözyaşlarıyla

244 26 2
                                    

Ye Lingchen ısınmaya başlarken herkes Wu Yue koşarken izledi. Ara sıra vücudunu ve boynunu döndürdü, her zamanki gibi sakin görünüyordu.

Lin Ao bile bunu izlemeye daha fazla dayanamadı, çaresizce avucunu yüzüne bastırdı.

Bu adam, neyin peşindeydi?

"Beş dakika kaldı."

Ye Lingchen ağırlıklara alıştı. O zamana kadar, Wu Yue çoktan tırmanmaya başlamıştı,

Atla!

O anda bedeni alçaldı, sonra bir çita gibi hızla ileri atıldı.

Yokuştan hızla yukarı çıkmak, ardından on saniyeden daha kısa bir sürede tek nefeste doğrudan aşağı atlamak!

'Hızlı!'

'Çok hızlı!'

Onu pek düşünmeyen kalabalık şaşkına dönmüştü. Gözleri inanamayarak genişledi, kelimeler için fazla şok oldu.

Ye Lingchen'in performansı daha önce hayal ettiklerinden tamamen farklıydı!

Fang Hong'un ifadesi karardı, bakışları Ye Lingchen'e dikildi.

Sonra, sürünerek!

Ye Lingchen vücudunu bükerek bir yılan gibi öne doğru süründü. Hızı dik yürümekten çok daha yavaş değildi.

Yirmi saniye, elektrikli çit engel parkuru tamamlandı!

Sırada, tırmanma!

Ye Lingchen bir maymun gibiydi. Tüm uzuvlarını kullanan vücudu sanki ağırlıksızmış gibi yüksek bir hızla yukarı doğru fırlıyordu.

Aynı zamanda, Wu Yue sonunda zirveye tırmandı. Yüzü kendinden emin bir gülümseme sergiliyor.

Engel parkurundaki girişimi neredeyse mükemmeldi, hatta önceki rekorundan yüzde 30 daha hızlıydı. 'O çocuk şimdi umutsuz olmalı.'

Yoldaşlarına baktığında yüzlerindeki şok ifadesini gördü. Şef Fang bile şaşkın bir ifade sergiledi. Son derece gururlu hissediyordu.

'Nihayet gerçekten şaşırtıcı olanı gördüğünüze şaşırdınız mı? Ben dövüş sanatçılarının kralı olmaya mahkum olan adamım!'

Hissettiği gurur nedeniyle, yüzünde bir gülümsemeyle kalabalığa el sallamak için elini kaldırdı.

Ancak kimse onun el sallamasına tepki göstermedi. Bunun yerine, yüzlerindeki şok daha da büyüyordu.

"S*ktir!"

Sonunda biri onu daha fazla tutamadı.

Hemen ardından.

"S*ktir!"

"S*ktir!"

Herkes şaşkınlıkla bağırdı, ağızları ardına kadar açıldı, bir heykel gibi hareketsiz durdular!

"Bütün s*ktirler ne için?"

Wu Yue şaşkına dönmüştü. Tam arkasını döndüğünde, sanki bir gölge çakıyormuş gibi hızla esen bir rüzgar hissetti.

'Mm?'

'O çocuk nerede?'

Wu Yue arkasına baktı, Ye Lingchen'i göremedi.

Arkasını döndüğünde gözleri neredeyse yuvalarından fırlayacaktı.

Yüksek sütunların üzerinde aşağı yukarı zıplayan, hayal edilemez bir hızla ilerleyen bir figür görebiliyordu.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin