Neden?" Sınıf'ın ifadesi tamamen değişti.
He Yuan onlara gülümsedi, "Herhangi bir kanıtınız var mı?""Dövüş eğitimi sırasında telefonlarımızı almamız imkansız. Herhangi bir delili nasıl kayıt altına alabiliriz?" Zhu Changdong hayal kırıklığını inledi.
"Kanıt olmadan, onun sözüne karşı senin sözün." He Yuan öfkeyle başını salladı. "Ayrıca, Savaşçı Departmanı'nın bir üyesi. Öğrenci konseyinin müdahale etme yetkisine sahip olmasını nasıl beklersiniz?"
"Benim sözüm onunkine karşı mı?" Xiang öfkelendi. "Bu kadar tanığımız var. Yetmezse kızları da çağırabiliriz. Bugün kızlardan biri gözyaşlarına boğuldu. Neden tüm sınıf aynı anda yalan söylesin?"
"Söylemesi zor. Bazı insanlar sadece dövüş eğitiminden kaçmak için tüm sınıfla işbirliği yapabilir." He Yuan çaresiz bir ifade takındı ve ardından "Lütfen onlara çıkışı gösterin!" diye emretti.
"*S*ktir! Sen nasıl bir öğrenci konseyi başkanısın? Biz öğrenciler acı çekiyoruz, ama siz ilgilenmiyorsunuz? Beceriksiz öğrenci konseyi!" Lil' Gen onlara bağırdı.
He Yuan'ın yüzü battı, "Eğer gitmeyi reddederseniz, sizi ayaklanan bir kalabalık olarak kabul edeceğim. O zamana kadar, her birinizin kayıtlara geçmesini sağlayacağım! Scram!"
"S*ktir! Konseyi çöpe at! Dağılalım da!" Sınıf, dövüş eğitiminden yeni haksızlığa uğradı ve şimdi kendi öğrenci konseylerinin davranışlarıyla karşı karşıya kaldı, öfkeyle patladı.
O anda Ye Lingchen ileriye doğru adım attı ve doğrudan He Yuan'a baktı.
"Sığırın benimle. Sınıfımıza yardım etmen için ne gerekiyor?"
"Hehe." He Yuan, Ye Lingchen'e yavaşça yaklaştı, ona küçümseyerek baktı ve kulağına fısıldadı, "Sana buna pişman olacağını söylemiştim! Bu sadece başlangıç. Önümüzde daha çok zaman var!"
Bunu söyledikten sonra Ye Lingchen'in omzuna vurdu ve alay etti, "Yardım için yalvarmak için üç kez diz çöküp eğilmeye istekli olduğun sürece, tekrar düşünebilirim."
Patates öfke nöbetine girdi. "Anneni sikeyim! Sırf çöp bir başkan olduğun için bu kadar iyi olduğunu mu sanıyorsun? Moron!"
"Öğrenci konseyinin kutsal olduğunu düşünürdüm. Böyle bir pislik üretmesini hiç beklemiyordum!" Lil' Gen'in yüzü kasvetli bir hal aldı.
"Orospu çocuğu, yanlış insanlara inanmış olmamızın bizim suçumuz olduğunu düşün! Ölüm pahasına da olsa öğrenci konseyine bir daha asla adım atmayacağım! Lil' Ye, hadi gidelim."
"Geçmişte öğrenci konseyine katılmayı düşünmüştüm. Buradaki yozlaşmayla, yanından geçerken bile iğreniyorum!"
Sınıf, birlikte ayrılırken He Yuan'a tiksintiyle baktıklarında hayal kırıklıklarını küfürlerle dışa vurdular.
Üniversite hayatına yeni başlamışlardı, sıcak kanlı ve idealisttiler. Toplumun bu kadar pis olmasını hiç beklemiyorlardı.
Warrior's Department'ın eğitmeni, öğrenci konseyi başkanı, hayata bakış açılarını yeniledi.
"Daha da kötüsü, başka bir eğitmene başvurmayı deneyebiliriz. Tüm dövüş sanatçılarının böyle olduğuna inanmayı reddediyorum!" Xiang önerisini dile getirdi.
Hepsi fikrin makul olduğunu düşündüler. Biraz ileride, bir eğitmen adım adım onlara yaklaşıyordu.
Herkesin yüzünde ciddi bir ifade vardı, rahatsız hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...