Bölüm 53 - Aşırı Eğitim

245 25 1
                                    

Ye Lingchen, Lin Ao tarafından tamamen kör edildiği fikrine sahipti.

Normal dövüş eğitimiyle karşılaştırıldığında, bu açıkça cehennemdi!

Ertesi gün, ay hala gökyüzündeyken Ye Lingchen tiz bir ıslık sesiyle uyandı.

Saate baktığımda sabahın 4'üydü.

Genellikle sabah egzersizleri için 5'te uyanırdı ama bu kadar erken olmasını beklemiyordu!

Hızlıca bir şeyler giyip yıkandıktan sonra Ye Lingchen toplanma noktasına koştu.

"Bugün, herkesin tanıması için bir acemi var." Fang Hong, Ye Lingchen'i grubun önünde durdurdu, "Kendinizi tanıtın."

"Adım Ye Lingchen. Ben senin gözetiminde olacağım," dedi Ye Lingchen basitçe.

Bu eğitim grubunda Ye Lingchen dahil 15 kişi vardı, şimdi 16 yaşındaydı.

Diğerleri merakla Ye Lingchen'i değerlendirdi. Bebeksi yüzü ve solgun, pürüzsüz teniyle dövüş sanatçısı malzemesine benzemiyordu. Yardım edemediler ama onu ciddiye almadılar, kesinlikle bir bağlantıya dayanarak içeri girmiş olamaz mı?

Fang Hong, Ye Lingchen'e 4 kum torbası verdi, "Bunlar bilek ve ayak bileği ağırlıkları. Onları giy ve içeri gir!”

4 kum torbası ince ve düz olduğu için hantal görünmüyordu. İçlerinde sadece bir metal plaka varmış gibi görünüyordu.

Ancak, Ye Lingchen onları Fang Hong'un ellerinden aldığında, omuzları aniden ağırlıktan sarktı. Neyse ki zamanında kendini toparladı, yoksa kendini utandırırdı.

"Bunlar…"

Ye Lingchen kum torbalarına inanamayarak baktı.

"Bu kum torbaları aşırı yoğun bir malzemeyle dolu, küçük görünüyorlar ama son derece ağırlar! Kırmızı olanlar ayak bilekleri içindir, her biri 15 kilo ağırlığındadır. Yeşil olanlar bilekleriniz için, her biri 10 kilo ağırlığında. Antrenman sırasında vücudunuzdan çıkmasınlar, uyurken bile çıkarmayabilirsiniz!” Lin Ao bir taraftan açıkladı.

4 kum torbası kümülatif olarak 50 kilogram ağırlığındaydı, eğer sıradan bir insan onları giyecek olsaydı, soru hareket edip edemeyecekleri değil, ilk etapta ayakta durabilecekleriydi.

Ye Lingchen derin bir nefes aldı ve kum torbalarını ayak bileklerine ve bileklerine sardı.

Hemen ellerindeki ağırlığı hissetti, omuzlarını aşağı çekti ve neredeyse beline eğilmesine neden oldu.

Bacaklarını kaldırdı ve sanki kurşundan yapılmış gibi hissettiler. Genellikle çevik ve hızlıydılar, ama şimdi sıradan bir insanla karşılaştırılamayacağını hissetti.

'Acımasız, bu çok acımasızdı!'

Ye Lingchen yüreğinde haykırdı.

Aynı zamanda, içinde yavaş yavaş bir beklenti duygusu oluştu.

Başlangıçta, dövüş yeteneklerinin zirvesine ulaştığını düşündü. Ancak bugün, bu eğitim yoluyla ulaşılması gereken başka bir zirve olduğunu görmesine izin vermişti.

Dövüş sanatlarını ağırlıklarla çalıştırsaydı, hızını ve gücünü katlanarak artırırdı!

Bunu neden daha önce düşünmedi?

Ye Lingchen ağırlığa alışmak için biraz zaman aldı ve gruba girmek için büyük zorlukla yürüdü.

Fang Hong, gruba bakmak için dönmeden önce, "İlk seferinizde yürüyebilmeniz zaten oldukça iyi," dedi.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin