Sayısız izleyici hikayeye devam etmesi için yalvardı.
Küçük Yu da deli gibi yorum yapıyordu. Dinlemeye devam etmek istiyordu. Aslında, hikayenin tamamını dinlemek için üç gün ve gece dinlenmeden geçirmeye hazırdı.
Ancak, Ye Lingchen onları sadece selamladı ve akışı kapattı.
"Doğru, gidip dünkü yayının tekrarını izleyebilirim!"
Küçük Yu'nun kalbi, yeni bir oyuncak keşfeden bir çocuk gibi çarpıyordu. Bir önceki günden Ye Lingchen'in akışını sabırsızlıkla açtı…
Bu arada, Huyu karargahında.
“Song Qian, bunun anlamı ne? Ana sayfa için planladığım şeyi neden kaldırdın?!” diye sordu iki eli masada olan bir kız, vücudu öne eğilmiş.
Ofis kıyafeti giyiyordu, kısa saçları vardı ve siyah çerçeveli bir gözlük takıyordu. Bir profesyonel gibi görünüyordu.
Adı Zhou Min'di ve canlı yayın operasyonlarından sorumluydu.
Song Qian gözlüklerini ayarladı, sonra sakince cevapladı, "Y-Tanrı'nın senden daha büyük bir potansiyeli olduğunu hissediyorum."
"Hissediyorsun?" Zhou Min alay etti, "Şirketimiz ne zamandan beri duygularla hareket ediyor? Canlı akış işi şu anda iyi gitmiyor. Böyle karışmaya devam edersen, hep birlikte batarız!”
"Xi Yu'nun potansiyeli fena değil. Şarkı söyleyebilir, dans edebilir ve kusursuz bir figürü vardır. Zaten ona çok yatırım yaptık. Şimdi de dışarıdan biri yüzünden ön sayfadaki tavsiyesini kaldırıyor musunuz?"
Zhou Min'in arkasında açık mavi elbiseli bir kız duruyordu. Adı sadece bir elbise olmasına rağmen, ince bir tül tabakasından yapılmıştır. Kar beyazı teni kumaştan belli belirsiz görünüyordu ve uzun, ince bacakları tamamen ortaya çıktı ve hayal gücüne çok şey bıraktı.
"Yönetmen Song, Xi Yu sizi herhangi bir şekilde gücendirdi mi? Herhangi bir isteğiniz varsa lütfen sorun," dedi Xi Yu nazikçe.
O inkar edilemez bir şekilde çok özeldi. Yuvarlak yüzü, iri gözleri ve uzun kirpikleri ile tipik bir güzellik olan sesi yumuşak ve nazikti. Konu otakusların kalbini fethetmeye geldiğinde kesinlikle bir süper silah.
Yine de Song Qian başını salladı ve yavaşça açıkladı, “Şu anki canlı yayın işi eskisinden farklı. Bir atılım istiyorsak, yeni bir rota keşfetmeliyiz. Seks çekiciliği kaleyi sonsuza kadar tutamaz!
"Kaleyi tutmak mı?" Zhou Min gülüyordu, "Bu korku hikayesi anlatıcısına mı bağlı? Ülkenin kuruluşundan beri hayvanlar şeytan olmayı bıraktı. Tüm bu manevi konuşmalar sadece saçmalık. Hükümetimizde hurafeler yasa dışıdır!”
Şirketin iki patronu bir anlaşmazlık içindeyken, çevredeki insanlar korkudan titriyordu. Başları öne eğikken sessiz kaldılar.
Song Qian, Zhou Min'i görmezden geldi, ancak bunun yerine başka bir işçiye, "Küçük Zhang, istatistikler henüz çıkmadı mı diye mürettebatla kontrol edin" diye sordu.
O kişi bir ok gibi hızla fırladı.
"İstatistik? Heheh, bu yabancının ne gibi yetenekleri olduğunu görmek isterdim!” Bayan tiz bir sesle güldü.
Kısa süre sonra Küçük Zhang bir raporla geri geldi.
"Yönetmen Song, bu Y-God'un ön sayfa önerisinin etkisi."
Nefes!
Yüzünde şaşkın bir ifadeyleistemeden derin bir nefes alarak raporu gözden geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...