Peking Üniversitesi uzakta değildi, bu yüzden Ye Lingchen yolun geri kalanında yürüdü.
Arkasındaki genç kadın, peşinden koşmadan önce bir an tereddüt etti.
“Hey, niyetinizi yanlış anladığım için özür dilerim.”
Ye Lingchen onu görmezden geldi.
“Hey, tavrın ne? Zaten özür diledim ve bana onların kaçakçı olduğunu söylemedin.”
Ye Lingchen’den soğuk tavır alan genç kadın, Ye Lingchen’in yolunu doğrudan kapatmak için başvurdu, “Seninle konuşuyorum. Beni duyabiliyor musun?”
Ye Lingchen sonunda önündeki genç kadına baktı.
Berrak gözler, beyaz dişler, açık ten ve güzel bir yüz. Xiao Feifei ile bile karşılaştırılabilir. Buna gururlu kişiliğini de ekleyin, başkalarının içinde ona hükmetme dürtüsünü tetikler.
Ye Lingchen, “Seninle başka bir sözüm olsaydı sana asıldığım için korkarım,” diye yanıtladı Ye Lingchen, genç kadın için bunu tuhaf hale getirdi.
“Ayrıca, size daha önce adımı söyledim. HEY değilim!”
Hiçbir duygu göstermeden genç kadının etrafında dolaştı. Pekin Üniversitesi zaten görüş alanındaydı. Genç kadın surat asarak Ye Lingchen’in peşinden gitti ve ara sıra sırtına bir göz attı.
Pekin Üniversitesi, Çin’in bir numaralı akademik kurumu.
Ana kapı, Doğuda Batıya bakan klasik saray tarzı bir vermilyon kapıydı. Yükseklik sekiz metreden daha uzun değildi. Rustik mimari, güçlü bir milliyetçi his uyandıran ciddiyet ve zarafet gösterdi. Kapıların yanlarında görkemli bir şekilde duran iki taş aslan vardı.
Kampüs alanı içinde, öğrenciler neşeyle sohbet ederek gelip gidiyorlardı.
Doğal görünümü oluşturan genç erkekler ve genç kadınlar.
Vroom—
Bir motorun kükreyen sesi yaklaştı. Kırmızı bir Audi R8 spor araba uçan bir ateş topu gibi yaklaştı, Ye Lingche’nin önüne çekilerek yolunu kapattı.
İyi dikilmiş takım elbiseli bir adam arabadan saçlarını ördek kuyruğu tarzında taranmış bir çift parlak deri ayakkabısıyla indi.
Elinde kocaman bir kırmızı gül demeti vardı.
“Bak, bu He Yuan!”
“Vay be, çok yakışıklı!”
“Çiçek tutuyor. Evlenme teklif etmeye mi hazırlanıyor? Çok romantik …”
“Genç Usta Bana böyle evlenme teklif ederse, kesinlikle mutluluktan bayılırım.”
…
Etraflarında takıntılı hayranların sayısız çığlığı duyulabiliyordu ve bu da Ye Lingchen’in bu adama daha iyi bakmasına neden oluyordu.
Yakışıklı yüz hatları, gençlik, zenginlik ve cesur bir moda anlayışının yanı sıra yüzünde havadar bir gülümsemeyle spor yapıyor. Kadın katili olmasına şaşmamalı.
O Yuan, ona hiç kulak asmadan Ye Lingchen’den geçti. Genç kadına geldi, “Muxue, buraya geldiğini neden bana haber vermedin? Seni gezdirebilirdim.”
Li Muxue kaşlarını çattı ve soğuk bir şekilde yanıtladı, “Teklifin için teşekkür ederim. Size henüz o kadar yakınım.”
O Yuan, Li Muxue’nin tavrına çoktan alışmıştı. Gülümsemesini sürdürdü ve eline gülü teslim etti, “Çiçekçinin yanından geçtim ve bu çiçeğin sana yakıştığını düşündüm. Umarım beğenirsin.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...