Bölüm 26: Kaybol!

298 26 0
                                    


Bunu takiben Ye Lingchen her gününü film ekibiyle geçirdi. Yaz tatili henüz bitmemişti ve günleri yavaş yavaş geçiyordu.

Genellikle, sahnenin ihtiyaçlarına göre oyuncuların yerleşimini düzenler ve birkaç iyi yakın çekim eklerdi.

Bazen tekrar ekranda görünmesi ve Xiao Feifei ile başrol oynaması gerekirdi.

Ye Lingchen’in karizması ve iyi oyunculuğu nedeniyle Yönetmen Li’nin aniden orijinal senaryoyu değiştirmeye ve Ye Lingchen için ekstra sahneler eklemeye karar verdiği söylenmelidir!

Orijinal plan kötü karakterin üçüncü yardımcı erkek karakter olmasını sağlamaktı, ancak şimdi ikinciye yükseltildi. Görünüşü de Xiao Feifei’ye rakip oldu.

Xiao Feifei bunu coşkuyla destekledi ve doğal olarak bu, diğerlerini herhangi bir itirazda bulunmaktan caydırdı.

Ye Lingchen, sakin bir öğleden sonra, film ekibi tarafından kendisi için hazırlanan yatar koltukta yatıyordu. Elinde soyulmuş bir Mandalina Portakalı vardı ve her parçayı ağzına koyuyordu.

“Kendinden nasıl zevk alacağını kesinlikle biliyorsun.”

Xiao Feifei ona doğru yürüdü ve gülümseyerek, “Tüm oyuncu kadrosunda en rahat kişisiniz!”

“Ne diyebilirim, provaları atlamama ve yine de tek seferde doğru yapmama kim izin verdi?” Ye Lingchen ellerini iki yana açtı, “Yönetmen Li’nin bana davranışı iyi. Mandarin Portakalları iyi, biraz ister misin?”

Xiao Feifei birini aldı ve Ye Lingchen’e merakla baktı, “sana oyunculuk becerilerini kim öğretti?”

Yıllardır çalışıyordu ve sadece şimdi baş karakterdi. Oyunculuk becerileri, sayısız dersle şimdiki haline getirilmişti. Ancak Ye Lingchen ile karşılaştırıldığında yetenekleri zayıftı!

Ye Lingchen, masadaki “An Actor Prepares” kopyasına işaret etti.

“Buna dayanarak mı?”

“Benden bu kadar yetenekli olmamı kim istedi?” Ye Lingchen omuz silkerken dedi.

Vroom vroom vroom!

O sırada, yaklaşırken kükredi, Hengdian Stüdyoları’nda yüzsüzce hızla ilerliyordu.

En sonunda,

Araçların Hengdian Stüdyoları içinde sürmesi yasaktı.

Ancak, kimse bu arabayı durdurmaya cesaret edemedi!

Bu sadece Genç Efendi Lu’ya ait olduğu içindi!

Arabadan iki figür birbiri ardına çıktı.

Biri siyah, diğeri beyazdı. Biri uzun, diğeri kısaydı. Biri iyi inşa edilmiş, diğeri zayıftı.

Bir yabancı?

Ye Lingchen’in kaşları hafifçe çatladı.

Bu iki kişi kolayca ayırt edildi, biri Güneydoğu Asyalı, diğeri Avrupalı!

“Bayan Xiao, bu Genç Efendi Lu’nun size gönderdiği hediyedir.”

Güneydoğu Asyalı bunu Xiao Feifei’ye, arabanın arka koltuğunu çekmeden önce söyledi. Arabanın havasına bir koku yayıldı.

Arabanın tüm bagajı çiçeklerle doluydu.

Güller, kalp şeklinde düzenlenmiş merkez parçasını oluşturdu. Çevresinde renkli laleler, zambaklar ve lavanta vardı.

Tüm çiçeklerin renkleri birbirini tamamlayarak kalp şeklinde dizildi. Kokuya ek olarak, herhangi bir kadını bayıltmak için yeterliydi.

Maalesef Xiao Feifei kıpırdamadı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin