Bölüm 57: Anormal Bir Ye Lingchen

247 25 0
                                    


'Kusurlu?'
Sözleri herkesin kalbinin hızlanmasına neden oldu.

Fang Hong şaşkınlıktan kaskatı kesilmiş yüzünü ovuşturdu, sonra yürüdü ve "Silahlarımızın hepsi özel olarak üretildi. Doğruluk bir sorun değil."

Ye Lingchen başını salladı, ardından artı işaretini dikkatlice inceledi. Ondan sonra onunla uğraşmaya başladı.

Herkes şaşkına dönmüştü.

Artı işaretlerinden bir pas lekesi çıktı. Pas çok küçüktü ama artı işaretinin görüş alanının bir kısmını bloke etmek ve doğruluğu etkilemek için yeterliydi.

'Bu...' Fang Hong afallamıştı. Bu ayrıntıya dikkat ve gözlem yeteneği normal değildi. O bile keşfedemezdi.

Ye Lingchen sonunda tatmin oldu ve başını salladı, "Şimdi bu çok daha iyi. Tekrar deneyeyim."

Bunu söyledikten sonra, pratik bir şekilde yeniden yüklendi ve nişan aldı.

Patlama, patlama, patlama!

Art arda on el silah sesi daha.

Herkes yerinde durmuş, skorun ekranda gösterilmesini bekliyordu.

[Ye Lingchen. On adet 10 noktalı halka. Toplam 100 puan.]

Kalabalığın ağzı kurudu. Sadece kalplerinde bir uyuşma hissedebiliyorlardı. O anda, içsel duygularını hangi ifadeler veya kelimelerle ifade edeceklerini şaşırdılar.

Wu Yue tüm vücudu titreyerek bu imkansız skora baktı. Yine bir gümbürtüyle yere diz çöktü, gözyaşları sel gibi akıyordu.

Sayısız kelime tek bir ağıt içinde birleşti, "S*ktir, bu çok çılgınca!"

"Kardeş Ye, bunu gerçekten benden mi öğrendin?"

Lin Ao da şaşkına dönmüştü. Süper gücünün başkalarını eğitmek olup olmadığından şüphelenmeye başlamıştı.

"Doğru." Ye Lingchen dürüstçe başını salladı.

"Neden benimle oynuyormuşsun gibi hissediyorum?" Lin Ao, Ye Lingchen'e şüpheyle baktı.

Ye Lingchen hemen başını salladı, "Kesinlikle hayır!"

...

Üçüncü eğitim oturumu Martial Fist'i uygulamaktı.

Savaşçı Departmanı şüphesiz çok güçlüydü.

Bu nedenle, tüm dövüş sanatçılarına öğretilen Dövüş Yumruğu, birçok okuldan bir uzmanlık koleksiyonuydu.

Söylentiye göre Martial Fist, eski Çin dövüş sanatlarından çeşitli hareketler içeriyordu. Daha sonra, yaratılışını tamamlamadan önce bir yıl boyunca yüzün üzerinde dövüş sanatları uzmanı tarafından incelendi.

Sonuç olarak, Martial Fist'i uygulamak kolaydı ve dövüşlerde etkiliydi. Hareket setleri eksik olabilir, ancak gerçek savaşta en verimlisiydi.

Ye Lingchen daha önce hiç Dövüşçü Yumruğu öğrenmemişti, bu yüzden oturup kenardan izledi.

'Dövüşçü Yumruğu gözlemlemek, Savaşçı Yumruğu yeterliliği +1.'

'Dövüşçü Yumruğu gözlemlemek, Savaşçı Yumruğu yeterliliği +1.'

'Dövüşçü Yumruğu gözlemlemek, Savaşçı Yumruğu yeterliliği +1.'

Çok hızlı bir şekilde, Martial Fist'in tüm hareketleri onun tarafından ezberlendi. Ye Lingchen, herkesten daha iyi performans göstereceğinden emindi.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin