Xiao Feifei'nin masaj seansı bittikten sonra, Rahibe Lin odasında saklandı ve bilinmeyen bir nedenle dışarı çıkmayı reddetti. Ye Lingchen, büyük ünlü Xiao Feifei'nin de onu şahsen göndermesini beklemiyordu. Yani, eve sadece bir taksi çağırabilirdi.
Neyse ki, son zamanlarda iyi miktarda para kazanmıştı. Taksi ücreti onun için hiçbir şeydi.
Taksiye bindikten sonra Ye Lingchen, Wechat uygulamasında bir düzine okunmamış mesaj olduğunu fark etmişti. Bu mesajların hepsi aynı arkadaş tarafından gönderildi.
Leng Leng miydi?
Ye Lingchen hafifçe kaşlarını çattı. Arkadaşının kimliğini hatırlamadan önce bir an düşündü.
[Y-Tanrım, orada mısın?]
[Siktir git, nasıl cüretle bana cevap vermezsin!]
[Cezalandırılma korkusundan kaçıyor musunuz? Bana hemen cevap ver!]
Ye Lingchen rahatsızdı. Diğer kişinin öfkesini ekranda hissedebiliyordu.
Birkaç mesajdan sonra, Leng Leng'in artık mesajları yazmaktan rahatsız olamayacağı tahmin ediliyordu. Bunun yerine doğrudan ses klipleri yolladı.
Ye Lingchen bir an tereddüt ettikten sonra oyuna bastı.
"B * st * rd. Konuş benimle!"
Beni bu kadar çok etkilemen senin hatandı. Aidatlarınızı sonuna kadar ödemelisiniz! Bana cevap vermezsen erkek değilsin! "
Tüm bu mesajlar, masaj seansına girdiği iki saatlik süre boyunca gönderildi. En yeni mesaj on dakika önce gönderildi.
Ye Lingchen, telefona bakarken yüzünde zorla bir ifade gördü. Ona cevap vermesi gerekip gerekmediğini merak etti.
Genç çocuk, kız arkadaşınla tartışıyor muydun? Bu sırada taksi şoförü birdenbire gölgeli bir ifadeyle Ye Lingchen'e baktı.
Ye Lingchen acı bir şekilde gülümserken başını salladı. "Amca, bir yanlış anlaşılma var. Biz değiliz..."
Artık açıklamaya gerek yok. Amca her şeyi anlıyor! " Amca, Ye Lingchen'e anlayışlı bir bakış attı. "Amca daha önce senin yaşında bir insandı. Biliyorum!"
Bu kızın sesine bakılırsa, eminim oldukça haklı mıdır? Ses tonuna bakılırsa, o da seni çok önemsiyor. Genç çocuk, ona tutunmalısın! " Amca samimi sözler ve içten dileklerle konuşmaya devam etti, “Bir adam idareyi üstlenmeye istekli olmalı! Bu yaşta gerçek aşkı bulmak o kadar kolay değil! "
“Bir zamanlar benden önce beni bekleyen gerçek bir aşk vardı. Takdir etmedim ve sadece kaybettikten sonra pişman oldum. Bu ölümlü dünyadaki en ızdırap verici acı şu ki ... ”Amca hayatın birçok değişikliğinden bahsetti. Bakışları çaresizlik ve kederle doluydu. Duygusal bir şekilde, "Genç çocuk, amcanın eski yolunu takip etme ha!" Diye bağırdı.
"..."
"Amca, daha önceki filmlerden bir senaryo kullanıyordun." Ye Lingchen nazikçe hatırlattı, "ayrıca, daha önce orada kırmızı ışıkta atlamış gibisin ..."
"Ne?!" Amca sert bir ifade değişikliği yaşadı. Kendine acıma içinde yuvarlanmaya başladı ve daha da depresyona girdi ...
Konuşkan amcayı susturmak zordu. Artık sessizleştiğine göre Ye Lingchen bir kez daha telefonuna baktı. Yazmadan önce bir an düşündü, “Üzgünüm. Üniversiteye giriş sınavına giriyordum. "
Sonunda cevapladın! Üniversite giriş sınavına mı giriyorsun? Hâlâ çok genç misin? Ye Lingchen, diğer kişinin ne kadar çabuk cevap verebileceğine şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...